فرماندار پارسیان: نگرانی و دغدغه مردم از تنبلی برخی مدیران است/ شوراها و دهیاران شرق شهرستان مراقب زمین خواران باشند

فرماندار پارسیان با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: نگرانی و دغدغه مردم از تنبلی برخی مدیران است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ نشست شورای اداری شهرستان پارسیان با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

 

محمد رادمهر، فرماندار پارسیان در این نشست با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی که با هدایت های امام راحل به پیروزی رسید که تاکنون 40 سال در برابر قدرت های جهان ایستادگی کرده و اکنون نیز باید تبعیت از مقام معظم رهبری، از نقشه ها و دسیسه های دشمن عبور کنیم.

 

رادمهر، مهم ترین دغدغه امروز مسئولان را بیکاری و اشتغال جوانان دانست و گفت: مدیران باید به سمت و سوی مردم روند، درد دل آنها را بشنوند و مشکلات و مطالبات آنها را پیگیری نمایند.

 

وی با انتقاد از عملکرد برخی مدیران، عنوان کرد: بروکراسی اداری باید قطع شود و نهایتا طی یک هفته پاسخ استعلامات داده شود، برخی مدیران حاضر نیستند از پشت میز خود حرکتی کنند، اینگونه مدیرها برای جامعه مفید نبوده که دغدغه ونگرانی امروز مردم از تنبلی اینگونه مدیران است.

 

فرماندار پارسیان، شهرستان پارسیان را دارای ظرفیت های ملی دانست و افزود: دریا، منابع گازی، شیلات و کشاورزی از جمله این ظرفیت هاست که 35 میلیارد تومان تسهیلات، جهت جوانان و اشتغال بانوان در نظر گرفته شده است.

 

رادمهر، عنوان کرد: وقتی یک شهرستان درامد ملی دارد، نگاههای ملی نیز باید به سمت و سوی آن برود که متأسفانه تاکنون هیچ نگاه ملی به پارسیان نشده است.

 

وی از ایجاد پروژه های زنجیره ای در شرق شهرستان خبر داد و گفت: شوراها و دهیاران روستاها مراقب زمین خواران باشند تا نتوانند زمین ها را از چنگ مردم در بیاورند، در سال های گذشته از حمیران تا تنبوی شمالی زمین هایی جهت فعالیت های صنعتی واگذار شد که چیزی جز زمین خواری نبوده و تاکنون فعالیتی اقتصادی رخ نداده است.