فرماندار پارسیان: ورود گردشگران به شهرستان پارسیان ممنوع و هیچ گونه خدماتی به آنان ارائه نمی شود/ تمام ورودی پارک های ساحلی تا اطلاع ثانوی بسته می باشد

فرماندار پارسیان از ممنوعیت ورود گردشگران و مسافران به شهرستان خبر داد و گفت: هیچ گونه خدماتی به مسافران ارائه نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ مهندس رضاپور فرماندار پارسیان به اتفاق دادستان شهرستان، فرمانده سپاه، نیروی انتطامی، دریابانی، امنیتی و رئیس شورای شهر پارسیان از ایستگاه غربالگری بندو، کوشکنار، پارسیان و بندر بستانو بازدید میدانی بعمل آوردند.

 

فرماندار پارسیان در حضور اعضای شورای تامین شهرستان پارسیان، گفت: ورود مسافر و گردشگر به شهرستان پارسیان ممنوع وهیچ گونه خدماتی به آنان ارائه نمی شود و ورودی پارک های ساحلی تا اطلاع ثانوی بسته می باشد.

 

مهندس رضاپور در ادامه اظهار داشت: تا اطلاع ثانوی همه مهمانسراهای ادارات دولتی و بخش خصوصی، خوابگاه های مدارس شبانه روزی، مهمانسراهای دانشگاه ها و ستاد اسکان فرهنگیان که در سال های گذشته به عنوان محل اسکان مسافرین نوروزی درنظرگرفته می شد تعطیل و اجازه پذیرش مسافر ندارند.

 

فرماندار پارسیان با اشاره به اینکه شهرستان پارسیان خط مقدم و دروازه غرب هرمزگان می باشد با محدودیتهای شدیدتری با مسافران و گردشگران برخورد خواهد شد، عنوان کرد: طبق آمار بیشترین مسافرین و گردشگران از استانهای غربی و مرکزی کشور از کریدور جنوب که از شهر پارسیان عبور به مقصد کیش و قشم و بندرعباس سفر می کنند و در همین راستا این شهرستان باید با اعمال شدید ترین محدودیتهای خدمات به مسافران اقدام کند تا ضامن سلامتی هم استانی هایمان باشیم.

 

وی، با اشاره به همکاری نیروهای انتظامی و سپاه و بسیج با جوانان هلال احمر و سمن ها و جوانان پارسیانی، تاکید کرد: مراقبت‌ها در مبادی ورودی و خروجی شهرستان به قوت خود باقیست و باید در این ایام حساس تلاش ها با شدت بیشتری صورت گیرد، تمامی دستگاه‌ها نیز آمادگی و همکاری لازم جهت آرامش و حفظ جان مردم را دارند.

 

رئیس شورای تامین شهرستان، با بیان اینکه اگر مسافرین و گردشگران در ایستگاه غربالگری پارسیان مشکوک به کرونا باشند با هزینه شخصی خودشان به مدت ۱۴ روز قطرینه می شوند، گفت: دو گشت ویژه توسط نیروهای سپاه و انتظامی در سطح شهر و ساحل جهت کنترل وضعیت برقرار است.

 

فرماندار پارسیان، در پایان با اشاره به اینکه با همکاری و تعامل اعضای شورای تامین پارسیان مبنی بر بستن مسیرهای منتهی به ساحل مصوب شد و گفت: مردم عزیز در ایام نوروز به توصیه‌های ماندن در خانه توجه کنند و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.