فرماندار پارسیان: پارس جنوبی در سال های اخیر هیچ فعالیت اجتماعی در پارسیان نداشته است/ ۷۵۰ فرزند شاغلین در عسلویه در پارسیان مشغول تحصیل هستند

فرماندار پارسیان از وجود تعداد زیاد نیروهای شاغل در پارس جنوبی در شهرستان خبر داد و گفت: با وجود تعداد زیاد این نیروها، پارس جنوبی در سال های اخیر هیچ فعالیت اجتماعی در پارسیان نداشته است


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ دیدار مهندس رضا پور فرماندار و رئیس شورای اداری پارسیان با مهندس یاسری رئیس شرکت غیر صنعتی پازارگاد و با حضور خانم دکتر ماجدی رئیس شبکه بهداشت و درمان ، آقای برادر رئیس شورای شهر پارسیان و مهندس مجیدی نایب رئیس شورای شهرستان در عسلویه برگزار شد.

 

فرماندار شهرستان پارسیان گفت: ۷۵۰ دانش آموزان از فرزندان شاغلین عسلویه در پارسیان مشغول به تحصیل هستند.

 

مهندس رضا پور در ادامه تصریح نمود : با توجه فرهنگ مهمان نواز بودن مردم پارسیان و سکونت یافتن شاغلین شرکتهای مستقر در پارس جنوبی در شهر پارسیان به تعداد دانش آموزان این شهرستان افزایش چشمگیری داشته ایم که از نرم ۲۷ نفر در یک کلاس به ۴۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

 

وی گفت : مسئولین وزارت نفت و منطقه ویژه پارس جنوبی در راستای مسئولیت های اجتماعی در چند سال اخیر هیچ اقداماتی در شهرستان پارسیان انجام ندادند .

 

مهندس رضا پور در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان پارسیان یک شهرستان پیرامونی منطقه ویژه عسلویه می باشد ،گفت : تعداد زیادی از پرسنل شاغل در عسلویه در پارسیان سکونت دارند و انتظار داریم با کمک یکدیگر پارسیان را عضو شورای راهبردی منطقه ویژه پارس جنوبی قراردهیم تا از مزایا و منابع این شورا در جهت تامین و ارتقای زیرساختهای برای عموم مردم شریف استفاده نمائیم.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان با بیان اینکه ۷۰۰۰ نفر ماهیانه از امکانات و تجهیزات در بیمارستان رستمانی پارسیان استفاده می نمایند، افزود: بیمارستان رستمانی پارسیان با وجود این که از منطقه ویژه پارس جنوبی سرانه دریافت نمی کند ولی با آغوش باز پذیرای بیماران است .

 

رئیس شورای ورزش شهرستان پارسیان در ادامه اظهار داشت: باید برای نوجوانان و جوانان که منطقه زندگی آنان را به منطقه صنعتی تبدیل شده است ، رفاه ، نشاط و شادی به ارمغان بیاوریم.

 

وی در ادامه تصریح نمود : شهرستان پارسیان دارای پروژه های نیمه تمام در حوزه های راه ، بهداشت و درمان ، آموزش و ورزشی است که می توانیم با همکاری و مساعدت شورای راهبردی منطقه ویژه این پروژه ها را اتمام و به از طرف شورای راهبردی به مردم اهدا کرد .

 

نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های استاندار هرمزگان یادآور شد: با توجه به سفرهای استاندار هرمزگان به شهرستان پارسیان تعداد ۹ پروژه مصوب شد که تعدادی از این پروژه ها به اتمام و یا در حال اتمام هستند.

 

مهندس مجتبی رضا پور در ادامه این دیدار ضمن تشکر و قدردانی است حمایت و مساعدت شورای راهبردی به شهرستان پارسیان بیان داشت: با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی کشور باید با ایجاد وحدت و همدلی و همبستگی با یکدیگر ، تعامل و همکاری دو سویه داشته باشیم تا بتوانیم برای مردم منطقه گام های اساسی و ماندگار برداریم.