فرماندار پارسیان: پرداخت زکات به عنوان یک واجب دینی باید از اولویت‏های کشاورزان باشد

به گزارش خبرنگارپارسیان ، جلسه شورای زکات با حضور حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان و عبدالکریم ستاره فرماندار شهرستان پارسیان و سرهنگ رستمی فرمانده سپاه و اکبری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمعی از مسئولین ادارات شهرستانی در دفتر امام جمعه برگزار گردید .

ستاره فرماندار پارسیان با اشاره به ظرفیت های زکات در استان هرمزگان اظهار داشت : مردم استان مردمی متدین و برای انجام امور دینی پیشتاز هستند که این امر توجه بیشتر مسوولین و رسانه های استان را می طلبد تا در راستای فرهنگ سازی ، اعتماد سازی ، اطلاع رسانی و تبلیغ بیشتر تلاش کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان گفت: زکات به عنوان یک فریضه واجب الهی آثار و تبعات بسیار زیادی را در جامعه و غنابخشی به گروه‌های اجتماعی دارد که می‌توان اسباب توانایی اقتصادی و حتی فرهنگی را فراهم آورد.

فرماندارپارسیان زکات را یکی از فرایض مهم اسلامی دانست و افزود: پرداخت زکات از ضروریات دین مبین اسلام است و باید دراین خصوص فرهنگ سازی بیشتری صورت گیرد.

ستاره در جلسه شورای زکات شهرستان پارسیان به اهمیت موضوع زکات اشاره و خاطرنشان کرد: برای اهمیت زکات همین بس که 32 بار در قرآن به زکات اشاره شده است.

ستاره خاطر نشان کرد : پرداخت زکات به عنوان یک واجب دینی باید از اولویت‏های کشاورزان باشد تا انشاالله در نتیجه جمع‌آوری زکات بخشی از مشکل نیازمندان حل شود

فرماندارشهرستان پارسیان از خدمات وفعالیتهای کمیته امداد امام (ره) شهرستان پارسیان در زمینه طرح زکات وپروژ های عمرانی در روستاها و تعامل و ارتباط با شوراها و دهیاران تشکر و از فعالیتهای انجام شده شورای زکات شهرستان تقدیر نمودند

لازم بذکر است : بدیعی رئیس شورای شهرپارسیان از اهدائ دوهزار متر زمین جهت بازارچه و اشتغال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین پرداخت مبالغی تشویقی زکات به نمایندگان وروستاهایی که در زمینه طرح زکات فعالیت داشتند تقدیم شد.