فرماندار پارسیان: پیش بینی 200 هزار مسافرنوروزی در پارسیان/ اخلاق و فرهنگ مردم بزرگترین برند شهرستان است

فرماندار پارسیان از پیش بینی حضور 200 هزار نفری مسافران نوروزی در پارسیان خبر داد و گفت: اخلاق و فرهنگ مردم شهرستان، بزرگترین کالا و برند برای معرفی پارسیان است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ نشست ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان پارسیان، با حضور فرماندار و اعضای ستاد و کمیته های تابعه برگزار شد.

 

محمد رادمهر، فرماندار پارسیان در این نشست با اشاره به اینکه شهرستان پارسیان در حوزه گردشگری دارای ظرفیت های فراوانی است، اظهار کرد: پارسیان در روزهای مختلف سال نیز میزبان گردشگرانی از نقاط مختلف کشور می باشد که سواحل بکر و زیبا جاذبه های مهمی را برای گردشگران فراهم آورده است.

 

رادمهر افزود: ایام نوروز و عبور هزاران مسافر از مسیر شهرستان پارسیان را فرصتی مناسب برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، صنایع دستی، قابلیت‌ها و توانمندی ‌های این شهرستان است و ارائه تصویری خوب، زیبا و خدمات ‌رسانی مناسب در این ایام می‌تواند ذهنیت مثبتی از این شهرستان برای مسافران و گردشگران ایجاد کند.

 

وی، تشکیل کمیته های ستاد خدمات سفرهای نوروزی را جهت ایجاد خدمات دهی به میهمانان نوروزی دانست و عنوان کرد: شهرداران نقش مهمی جهت معرفی شهرستان دارند، که متأسفانه تا به امروز جاذبه های پارسیان، به خوبی معرفی نشده است.

 

فرماندار پارسیان با بیان اینکه ظرفیت خوبی جهت گردشگری و جذب توریسم در شیلات و دریا در شهرستان وجود دارد، گفت: مجوزها برای مستقر شدن ناوگان دریایی و اداره بنادر گرفته شده تا بتوانیم با معرفی این نعمت خدادادی، به جذب گردشگران کمک کنیم.

 

رادمهر خاطرنشان کرد: در سال گذشته 100 هزار مسافر و میهمان نوروزی به شهرستان پارسیان وارد شدند که پیش بینی می شود این آمار به 200 هزار نفر در سال جدید خواهد رسید.

 

در ادامه کاملی، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پارسیان نیز باشاره به پتانسیل های گردشگری در پارسیان، گفت: ایام نوروز فرصتی مناسب برای معرفی جاذبه ها به هموطنان و میهمانان نوروزی است تا بتوانیم سواحل بکر و جاذبه های طبیعی و تاریخی را به همگان بشناسانیم.

 

کاملی افزود: میهمان نوازی مردم این شهرستان و خونگرمی آنها، سنتی دیرینه است که خود می تواند به جذب گردشگران کمک کند و با توجه قرار گرفتن شهرستان در مسیر مواصلاتی شهرهای مهم در غرب و شرق، می توانیم به شناساندن فرهنگ شهرستان کمک نماییم.