فرماندار پارسیان گفت: در آینده شاهد افتتاح پروژه های بنیاد مسکن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان در شهرستان پارسیان خواهيم بود.

به گزارش خبرنگار پارسیان، فرماندار شهرستان پارسیان از پروژه ها و طرح های بنیادمسکن در بخش کوشکنار و در روستاهای سروباش و فارسی ، اکبری ، تمبو شمالی و تمبو جنوبی و عمانی و برکه دکاء به همراه مدیر بنیاد مسکن شهرستان بازدید كرد.

عبدالکریم ستاره فرماندار شهرستان پارسیان در اين بازديد با اشاره به سابقه آشنایی خود با فعالیت بیش از سه دهه بنیاد مسکن ، آن را یادگار ماندگار حضرت امام(ره(خوانده و از تلاش های این اداره قدردانی کرد.

وی گفت: در سه دهه عملکرد بنیاد مسکن در سطح کشور و استان با کارنامه درخشان نشان داده است که مصداق فرمایش مقام معظم رهبری “صدقات جاریه و باقیات صالحات امام راحل است”.

فرماندار شهرستان پارسیان اظهار کرد: برای تهیه و اجرای پروژه های عمرانی نیازمند تبادل تجربیات بیش از پیش و همچنین در صدد استفاده از امکانات و ظرفیتهای سایر سازمانها و نهادها ، به ویژه بنیاد مسکن می باشیم .

ستاره بنیاد مسکن را یک نهاد انقلابی متخصص معرفی کرد و گفت: مردم چه در روستاها و چه در شهر نگاه ویژه ای به بنیاد مسکن دارند چرا که فعالیت های گسترده و بنیادین بنیاد مسکن با زندگی مردم عجین شده است.

فرماندار شهرستان پارسیان بر تعامل هر چه بیشتر فرمانداری، بخشداری ها و بویژه دهیاران با بنیاد مسکن تاکید کرد.

ستاره اظهار کرد: نگاه و اولویت دولت تدبیر و امید به منظور سالم سازی و بهسازی محیط روستا همچنین ارتقاء سطح زندگی، رفاه نسبی و جلوگیری از مهاجرت بی رویه روستائیان به شهر و تلاش و پیگیری دکتر جادری استاندار هرمزگان در راستای بهره برداری از پروژه های و اجرای طرح های روستای بنیاد مسکن است.

فرماندار درپایان افزوذ: در آینده نزیک شاهد افتتاح پروژه های بنیاد مسکن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان در شهرستان که شامل آسفالت رو ستای سروباش از توابع بخش کوشکنار با اعتباری بالغ بر 300میلیون تومان و افتتاح ساختمان اداری بنیاد مسکن پارسیان ، اجرای آسفالت روستای حمیران با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان و افتتاح مسجد امام سجاد (ع) در مسکن مهر شهر پارسیان و پارک محله ای برکه دکاء با اعتباری بالغ بر 130میلیون تومان و آسفالت روستای دمتیر با اعتباری بالغ بر 350میلیون تومان و آماده سازی اراضی روستای توسط بانک ماشین آلات استان هرمزگان و با همکاری بنیاد مسکن پارسیان می باشد، خواهيم بود.