فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد: دستگیری ۴نفر در ارتباط با شایعات اخیر پیرامون باند«خفاش شب»

 

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری عوامل اصلی انتشار شایعه فعالیت باند خفاش شب در بندرعباس خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پارسیان  ، سردار رضا محمدی یگانه در نشستی خبری پیرمون دستگیری عوامل انتشار شایعه فعالیت باند موضوم به خفاش شب، اظهارکرد: در ارتباط با این شایعه فردی با هویت«س – ش» فرزند شاهین […]

13910408000142 PhotoA دستگیری 4نفر در ارتباط با شایعات اخیر پیرامون باند«خفاش شب»

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری عوامل اصلی انتشار شایعه فعالیت باند خفاش شب در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری  پارسیان، سردار رضا محمدی یگانه در نشستی خبری پیرمون دستگیری عوامل انتشار شایعه فعالیت باند موضوم به خفاش شب، اظهارکرد: در ارتباط با این شایعه فردی با هویت«س – ش» فرزند شاهین دستگیر شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه انتظامی استان نسبت با برخورد جدی با عوامل این شایعه قول مساعد داده بود، افزود: این افراد در فضای مجازی فعالیت داشند، خاطرنشان کرد: با تلاش همه‌جانبه در پلیس فتا و پلیس اطلاعات و امنیت استان، موفق به دستگیری این افراد شده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اظهار اینکه این فرد در تاریخ 21 اردیبهشت ماه جاری دستگیر شده، گفت: این فرد که متولد 1371 است، دانشجو بوده و علاوه بر آن در یک تاکسی تلفنی مشغول فعالیت بوده است.

سردار محمدی‌یگانه با تاکید براینکه این فرد در بازجویی‌ها معترف شده ک در شبکه اجتماعی فیس‌بوک دارای صفحه بوده و چندین هزار مشترک دارد، بیان کرد: ازجمله اقداماتی که این فرد انجام داده، این بوده که خودروی مطرح شده دراین شایعه که پژو نوک مدادی بوده، را اعلام کرده است، و جالب اینکه خودروی این فرد نیز همان خودرویی بوده که تصویر آن انتشار یافته است.

وی با اشاره به اینکه این فرد عنوان کرده که این شایعه باعث رونق کسب و کارش شده بود، اظهار کرد: انگیزه این فرد بیشتر حس جوانی و القاءهایی از آن سوی مرزها عنوان کرده است.

محمدی‌یگانه با یان اینکه در ارتباط با این شایعه 3نفر یگر نیز دستگیر شده‌اند، افزود: همچنین 2نفر از این افراد خانم و یک نفر آقا بوده‌اند که فرد مذکر متولد 57 و کارمند اداره دولتی بوده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اظهار اینکه این افراد عنوان کرده‌اند که نسبت به تکذیب موضوع نیز در شبکه‌های اجتماعی اقدام کرده‌اند، بیان کرد: یکی از خانم‌ها نیز متولد 63بوده و در شبکه اجتماعی فیس بوک دارای صفحه‌ای با چندین هزار مشترک است.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از مدیران و مسئولان نیز بر صحیح بودن این شایعه تاکید داشته‌اند، تاکید کرد: نفر اول که فردی 20ساله بوده نقش بسیار زیادی داشته است.

محمدی‌یگانه با اشاره به اینکه این شایعه به استانهای همجوار نیز کشیده شده است، تصریح کرد: عملکرد رسانه‌های استان نیز دراین ارتباط جای تقدیر دارد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در انتها نیز با بیان اینکه نام صفحه این افراد«دخت و چوک بندری» بوده است، بیان کرد: این افراد در شبک‌های اجتماعی درای صفحه‌هایی با نام مستعار بوده‌اند.

منبع هرمز