فرمانده درياباني پارسيان خبر داد؛ كشف بيش از ٢ ميليارد انواع كالاي قاچاق در پارسيان/ حمايت از كالاي ايراني با جديت ادامه دارد

فرمانده درياباني پارسيان از كشف بيش از ٢ ميليارد انواع كالاي قاچاق در آب هاي ساحلي پارسيان خبر داد و اظهار كرد: حمايت از كالاي ايراني در شروع سال جديد با جديت ادامه دارد.

سرهنگ سنگ سفيدي، فرمانده درياباني پارسيان در گفتگو با خبرنگار پارسيان خبر، گفت: گشت پاسگاه مرزي ساحل تبن در غرب پارسيان، حين گشت و كنترل حوزه استحفاضي خود، با مشكوك شدن به يك فروند لنج باري، آن را مورد بازرسي و كنترل قرار دادند.

 

وي، از كشف انواع كالاي قاچاق خبر داد و عنوان كرد: بيش از ٢ ميليارد و صد ميليون تومان شامل ٣ دستگاه خودرو سواري خارجي، ٨٤ هزار پاكت آبميوه، ٢٣ هزار كيلوگرم برنج، وسايل آشپزخانه و انواع لوازم آرايشي و بهداشتي از اين لنج باري كشف و ضبط شد.

 

فرمانده درياباني پارسيان، با اشاره به دستگيري يك متهم در اين عمليات، تصريح كرد: متهم با تشكيل پرونده و طي كردن مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي گرديد.

 

سرهنگ سنگ سفيدي، با تأكيد بر استفاده از كالاي داخلي و با اشاره به نامگذاري شعار “حمايت از كالاي ايراني” از سوي مقام معظم رهبري، خاطرنشان كرد: مرزبانان دريايي در راستاي منويات مقام معظم رهبري و تحقق شعار سال دست از توقيف كالاي قاچاق بر نداشته و مبارزه با آن را از اولويت هاي اساسي خود قرار مي دهند.