فرمانده دریابانی هرمزگان خبر داد: کشف بیش از ۷۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در پارسیان/ ۴ سوداگر مرگ دستگیر شدند

فرمانده دریابانی استان هرمزگان از کشف ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی از ۲ دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ توسط مرزبانان شهرستان پارسیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پارس خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی دریابانی استان هرمزگان سرهنگ علی اصغر خرم روی، با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و طی دریافت خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد وارد کردن مقادیر بالای مواد مخدر به وسیله شناور و تحویل به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ را دارند مراتب جهت شناسایی و دستگیری افراد در دستور کار مرزبانان شهرستان پارسیان قرار گرفت.

 

سرهنگ خرم روی افزود: بلافاصله مرزبانان این پایگاه با همکاری عوامل انتظامی شهرستان با انجام گشت در سواحل، خودروهای مذکور را شناسایی می کنند.

 

فرمانده دریابانی استان هرمزگان، با اشاره به توقیف خودرو توسط مرزبانان اذعان داشت: در بازرسی مرزبانان از خودروهای مذکور مقدار ۵۹۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و چهار نفر را سوداگرمرگ نیز دستگیر شدند.

 

این مقام ارشد دریابانی استان هرمزگان در ادامه اذعان داشت: همچنین در یک عملیات دیگر مرزبانان شهرستان پارسیان با همکاری عوامل انتظامی شهرستان موفق به کشق ۱۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در ساحل رهاشده بود، شدند.

 

سرهنگ علی اصغر خرم روی، در خاتمه با بیان اینکه ناهنجاری‌های اجتماعی و اقتصادی از پیامدهای قاچاق مواد مخدر است خاطرنشان کرد: در مجموع این دو عملیات مقدار ۷۵۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شده است.