فرمانده دریابانی پارسیان خبر داد؛ امحای مشروبات الکلی و مواد نیروزا در پارسیان/ 5 متهم دستگیر شدند+ تصاویر

فرمانده دریابانی پارسیان از امحای مشروبات الکلی، تریاک و مواد نیروزا در پارسیان خبر داد که در این رابطه 5 متهم دستگیر شدند.

سرگرد حیدر زارع فرمانده دریابانی پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، از اشراف دریابانی بر اوضاع سواحل پارسیان و فعالیت قاچاقچیان خبرداد و گفت: اشرافیت نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی دریابانی در پارسیان سبب شده است که فضای سواحل و دریا برای قاچاق کالا ناامن شود به‌گونه‌ای که درکوتاه‌ترین زمان، متخلفان در دام قانون گرفتار می‌شوند.

 

سرگرد زارع با اشاره به امحای محموله مواد مخدر و نیروزا گفت: 62 قوطی مشروبات الکلی، 456 قوطی پودر نیروزا، 600 بسته قرص نیروزا و 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با هماهنگی دستگاه قضایی امحا و از بین رفت.

 

وی ارزش ریالی این محموله را بیش از 700 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه یک قایق صیادی به همراه یک فروند لنج باری نیز توقیف و 5 متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

 

فرمانده دریابانی پارسیان با توصیه به جوانان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امروز تب پرورش اندام و زیباسازی بدن در بین جوانان افزایش یافته است ولی متأسفانه استفاده از پودرها و قرص های نیروزا نیز پر مصرف شده است، مواد نیروزایی که به مرور زمان کلیه و کبد انسان را از بین می برد.