فرمانده دریابانی پارسیان خبر داد؛ کشف 720 کیلوگرم تریاک در پارسیان/ نبردی مسلحانه با 1 زخمی و دستگیری 2 متهم

فرمانده دریابانی پارسیان از کشف 720 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ خبرداد که 1 نفر از آنها زخمی و 2 نفر دیگر دستگیر شدند.

سرگرد حیدر زارع فرمانده دریابانی پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، از کشف 720 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد و گفت: با رصد اطلاعاتی و گشت های دریایی، یک قایق صیادی با محموله تریاک را شناسایی و پس از درگیری مسلحانه، این قایق را متوقف نمودیم.

 

سرگرد زارع با بیان اینکه این درگیری مسلحانه که یک ساعت به طول انجامید، تصریح کرد: یکی از سوداگران مرگ در این نبرد مسلحانه زخمی شد و دو نفر دیگر نیز توسط کارکنان دریابانی پارسیان دستگیر شدند.

 

وی ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده را بیش از 16 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: همچنین دو دستگاه خودروی پژو و سمند و یک فروند قایق صیادی نیز از قاچاقچیان کشف شد و چند نفر دیگر با استفاده از تاریکی و کوهستانی بودن منطقه به سمت کوه فرار کردند.

 

فرمانده دریابانی پارسیان با هشدار به قاچاقچیان و سوداگران مرگ، خاطر نشان کرد: لحظه ای را برای مبارزه با قاچاق و خصوصا مواد مخدر از پای نخواهیم نشست و امنیتی را در سواحل برای قاچاقچیان باقی نمی گذاریم.