فرمانده دریابانی پارسیان خبر داد:کشف بیش از 21 میلیارد ریال لوازم خانگی وپوشاک قاچاق در پارسیان/6 متهم دستگیر ولنج باری توقیف شد

فرمانده دریابانی پارسیان از کشف وضبط بیش از 21 میلیارد ریال لوازم خانگی،پوشاک ولوازم آرایشی در پارسیان خبر داد وگفت:6 متهم دستگیر و یک فروند لنج باری نیز توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛سرگرد حیدر زارع فرمانده دریابانی پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر از کشف 27 قلم لوازم خانگی،آرایشی و پوشاک خبر داد واظهار کرد:یک فروند لنج باری که از کشور امارات به سمت بندر گناوه استان بوشهر در حرکت بود توسط نیروهای دریابانی پارسیان بازرسي و با مشاهده اجناس قاچاق توقیف شد.

 

سرگرد زارع ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بیش از 21 میلیارد ریال عنوان کرد وگفت:46/656عدد آبمیوه گیری،110 دستگاه ماشین ظرفشویی، 660/600 عدد ظروف آشپزخانه،96 دستگاه کولرگازی،612عدد لوازم آرایشی،31دستگاه ماشین لباسشویی،500 عدد کپسول گاز کولر و انواع اقلام دیگر از این لنج باری کشف شده است.

 

فرمانده دریابانی پارسیان با اشاره به توقیف یک فروند لنج باری در این عملیات تصریح کرد:6 متهم نیز در این رابطه دستگیر وبه مراجع قضایی تحویل داده شده است.

 

وی به کارهای قوی اطلاعاتی برای مبارزه با قاچاق کالا اشاره و عنوان کرد: تفاوت قیمت بین کالاهای داخلی و قاچاق، تفاوت کیفیت برخی کالاها و تنوع موجود موجب روی آوردن برخی افراد به عرضه یا خرید کالای قاچاق می شود.

 

سرگرد زارع خاطرنشان کرد:باید این موضوع در جامعه مورد توجه قرار گیرد که افراد با خرید کالاهای قاچاق به ویژه لوازم آرایشی و بهداشتی علاوه بر ضربه به اقتصاد و اشتغال کشور، سلامت خود را به خطر می اندازند.