فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان؛ سپاه خار چشم آمریکاست/ مردم امید زیادی به این نهاد مقدس دارند

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان: سپاه خار چشم آمریکاست/ مردم امید زیادی به این نهاد مقدس دارند

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، با اشاره به مردم امید زیادی به سپاه پاسداران دارند، گفت: سپاه همواره خار چشم آمریکا و دنیای استکبار است.

 

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ همزمان با بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان، مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه پارسیان با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و مسئولان شهرستان پارسیان در سالن شهید تندگویان برگزار شد.

 

سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در این مراسم با اشاره به اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره شاهد تقابل حق و باطل بوده ایم، گفت: نظام مقدس اسلامی از بدو تولد همواره مورد تهاجم استکبار جهانی به عنوان سردمدار مقابله با انقلاب از قبل انقلاب تا پیدایش این نهال نوپای اسلامی بوده است.

 

سردار سالاری، افزود: نهادهای تاثیر گذاری توسط امام راحل نهادینه شدند که یکی از این نهادهای بابرکت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج بوده که از همان شروع کار همواره مورد توجه جدی آمریکای جنایتکار و مورد عنایت ویژه مردم بوده است.

 

وی، با بیان اینکه سپاه از طرف خار چشم آمریکا و از طرفی دیگر امیدی برای مردم است، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد درخشش این نهال پرثمر بودیم و بعد از آن شاهد تحول در این نهاد مقدس بودیم به طوری که امروز به برکت شهدای دفاع مقدس شاهد رشد و نمو و تعالی این نهاد انقلابی هستیم.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، با اشاره به اینکه نظام پوشالی استکبار و اسرائیل در حال فروریختن هستند، تصریح کرد: اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند تا ۲۵ سال آینده اثری از اسرائیل نخواهد بود، نکته های مهمی در آن نهفته است و خبرهای خوشی به زودی در اقصی نقاط دنیا خواهیم شنید.

 

سردار سالاری، در پایان از ۱۲ سال خدمات سرهنگ اسحق موذن نسب، فرمانده سابق سپاه پارسیان تقدیر و سرگرد مجید رنجبری را به عنوان فرمانده جدید سپاه پارسیان منصوب نمود.