فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در پارسیان: نگاه با صلابت شهید حججی دنیا را به تعظیم درآورد/خدمت به محرومین از اولویت های بسیج است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اینکه شهید حججی یک جوان دهه هفتادی بود و حضرت امام(ره) و جنگ هشت ساله را نیز ندیده بود، اظهار کرد: شهید حججی با نگاه با صلابت خود به دشمن، دنیا را به تعظیم در آورد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در دیدار با خانواده های شهید دست گشاده و آزاده سرافراز عاشوری در پارسیان، با قدردانی از خانواده معظم شهدا و آزادگان، گفت: همه کسانی که در جامعه اسلامی با آرامش و آسایش زندگی می کنند مدیون شهدا، جانبازان وآزاده گانی هستند که با صبر و استقامت و خون خود، توانستند امنیت امروز آنها را به وجود آورند.

 

ترابی، شهادت شهید حججی را موجب عزت و غرور ملی ایرانیان دانست و اظهار کرد: خون شهید حججی ها، تکفیری های داعش را به زانو درآورده و کشور ایران اسلامی را در امنیت پایدار قرار داده است.

 

وی با اشاره به اینکه شهید حججی یک جوان دهه هفتادی است و حضرت امام(ره)، جنگ و قطعنامه 598 را ندیده بود، تصریح کرد: این شهید بزرگوار، بدون هرگونه شعار، اعتراض، یا سختی، فقط با یک نگاه با صلابت، جهان را به تعظیم خود در آورد.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، در ادامه، خدمت رسانی به محرومین را از اولویت های سپاه و بسیج دانست و افزود: بسیج سازندگی براساس مدیریت جهادی و انقلابی و با استفاده از جوانان انقلابی، با حضور در مناطق محروم و دست گیری از نیازمندان، توانسته گوشه ای از مشکلات کشور را  از بین ببرد.

 

سردار ترابی  با اشاره به برخی مأموریت های سپاه هرمزگان گفت: کاهش آسیب های اجتماعی و در رأس آن، طلاق و اعتیاد،تشکیل صندوق قرض الحسنه محلات، اعزام گروههای جهادی بومی هر منطقه به مناطق محروم و اعزام تیم های پزشکی برای خدمات رسامی به محرومین و نیازمندان از جمله این مأموریت هاست.