فرمانده سپاه پارسیان؛ سپاه در هر شرایطی در کنار مردم است/ قرارگاه تحول محلات آسیب های اجتماعی را کاهش خواهد داد

فرمانده سپاه پارسیان از ایجاد قرارگاه تحول محلات خبر داد که علاوه بر محرومیت زدایی، آسیب های اجتماعی را کاهش خواهد داد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ نشست توجیهی قرارگاه تحول محلات سپاه پارسیان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، معاون فرماندار، برخی روسای ادارات در محل فرمانداری پارسیان برگزار شد.

 

سرگرد اسحق موذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان در این نشست گفت: یکی از رمزهای موفقیت سپاه در کنار مردم بودن است که خوشبختانه اقدامات خوب و مطلوب توسط سپاه پارسیان انجام شده است.

 

سرگرد موذن نسب، با اشاره به اینکه رفع محرومیت‌های شهری و روستایی از تحولات مهمی است که به برکت انقلاب اسلامی رقم خورده است، افزود: به یقین استفاده از ظرفیت بسیج برای محرومیت‌زدایی موجب پیشبرد کارها با سرعت بیشتر می‌شود و راهی میانبر در میانه فعالیت دستگاه‌های مسئول در راستای محرومیت‌زدایی است.

 

فرمانده سپاه پارسیان، طرح تحول محلات را اقدامی به جا و مناسب دانست و تاکید کرد: رسیدن به محله اسلامی و کاهش آسیب ها و هم چنین محرومیت زدایی از جمله اقدامات در قرارگاه تحول محلات می باشد که امیدواریم با کمک مسئولین این قرارگاه را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

 

در ادامه جاسمی، معاون فرماندار پارسیان با قدردانی از فعالیت های سپاه در خدمات رسانی و دفاع از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز باید از روحیه بسیج استفادکرده که بسیج درعرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی نقش های زیادی داشته و پیشتاز بوده است.

 

جاسمی با بیان اینکه پیروی از تفکر و روحیه بسیجی، راه‌گشای همه مشکلات است، تاکید کرد: نهادینه شدن این فرهنگ بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی و آنان را در دستیابی به اهداف شومشان ناامید خواهد کرد.

 

وی، از آمادگی اعضای شورای اداری شهرستان جهت همکاری با بسیج در قرارگاه تحول محلات خبر داد.