فرمانده سپاه پارسیان خبر داد؛ برگزاری ویزیت رایگان در هفته بسیج/پزشکان جهادی به مناطق محروم اعزام می شوند

فرمانده سپاه پارسیان از اعزام پزشکان جهادی به مناطق محروم و ویزیت رایگان در هفته بسیج خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ نشست هماهنگی جهت اعزام پزشک به مناطق محروم پارسیان با حضور امام جمعه پارسیان، فرمانده سپاه، مدیر شبکه بهداشت و نماینده بیمارستان رستمانی در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 

سرگرد اسحق موذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان در این نشست با قدردانی از خدمات چندین ساله مجموعه درمانی شهرستان، اظهار کرد: با همکاری شبکه بهداشت و بیمارستان رستمانی چند سالی است در مناسبت های مختلف از ظرفیت مجموعه بهداشتی و درمانی جهت کمک به مناطق محروم استفاده می نماییم.

 

سرگرد موذن نسب، به برخی هزینه های بالای درمانی اشاره و تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی که گریبانگیر مردم شده‌است می توان برخی از مشکلات مردم را از طریق ویزیت رایگان کاهش دهیم.

 

دکتر آمنه ماجدی، مدیر شبکه بهداشت پارسیان نیز به این اقدام مثبت در راستای کمک به برخی محرومان منطقه اشاره و اظهار کرد: متخصص داخلی، قلب، عمومی و… از جمله پزشکانی هستند که می توانند خدمات رایگان به مناطق‌محروم ارائه نمایند.

 

وی، در ادامه گفت: تیم های اعزامی فعالیت‌های خود را در زمینه‌های ویزیت رایگان، ارائه دارو، توزیع پنفلت‌های بهداشتی و اقلام بهداشتی – درمانی و ارائه آموزش‌های بهداشتی به مراجعین کنندگان انجام خواهند داد.

 

گفتنی است با همکاری شبکه بهداشت، بیمارستان رستمانی و سپاه، شنبه سوم آذر، پزشکان جهادی به مناطق محروم، خصوصا در شهر کوشکنار مستقر خواهند شد.