فرمانده سپاه پارسیان خبر داد؛ برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم استان هرمزگان در پارسیان/ از خانواده های مدافع حرم هرمزگان و نیروی دریایی سپاه تجلیل می شود

فرمانده سپاه پارسیان از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم استان هرمزگان و نیروی دریایی سپاه با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم، در شهرستان پارسیان خبر داد.

سرگرد پاسدار اسحق موذن نسب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر؛ از برگزاری نخستین یادواره شهدای مدافع حرم استان هرمزگان و نیروی دریایی سپاه در شهرستان پارسیان خبر داد و گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰ تن از شهدای مدافع حرم استان هرمزگان و نیروی دریایی سپاه یادواره‌ای با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان مومن انقلابی برگزار می‌شود.

 

وی هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: در اردیبهشت ماه امسال بود که یادواره شهدای شیعه و اهل سنت شهرستان برگزار شد و امروز نیز به پاس قدردانی از شهدای مدافع حرم و تجلیل از خانواده معظم این شهیدان، این یادواره برگزار می شود.

 

یادواره شهدای مدافع حرم استان هرمزگان و نیروی دریایی سپاه، روز پنجشنبه ۲۰ دی ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی نماز جمعه در جوار شهدای گمنام شهر پارسیان آغاز می‌شود که سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) به سخنرانی خواهد پرداخت.

 

همچنین حاج صادق آهنگران از رزمندگان و مداحان دوران هشت سال دفاع مقدس در یادواره شهدای مدافع حرم استان هرمزگان و نیروی دریایی سپاه به نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

 

لازم به ذکر است، شهید عبدالحمید سالاری و شهید علیرضا تختی نژاد از شهدای مدافع حرم استان هرمزگان هستند و همچنین شهید عبدالله قربانی، شهید امیر سیاوشی، شهید محمد مهدی فریدونی، شهید مهدی عسگری، شهید شعبانعلی امیری، شهید ستار محمودی، شهید علیرضا قلی پور، شهید حبیب روحی، از شهدای نیروی دریایی سپاه هستند.