فرمانده سپاه پارسیان خبر داد؛ سالن های ورزشی سپاه در اختیار مراسم های ازدواج قرار می گیرد/ بیست و یکمین ازدواج آسان در سالن های ورزشی برگزار شد

فرمانده سپاه پارسیان از واگذاری سالن های ورزشی سپاه جهت ازدواج جوانان خبر داد و گفت: همه نهادها و دستگاهها باید شرایط ازدواج آسان جوانان را فراهم نمایند.

سرگرد اسحق موذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان، در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، اظهار‌ کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه ویژه به امر ازدواج جوانان، و همچنین سفارشات ویژه فرمانده سپاه امام سجاد‌(ع) هرمزگان، با استفاده از ظرفیت بسیج، در حال اجرای طرح‌هایی برای کمک به ازدواج آسان جوانان هستیم.

 

سرگرد موذن نسب، با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی گفت: ازدواج در این سالن های ورزشی به دور از هرگونه حاشیه های متداول و در محیطی صمیمی برگزار می شود و جوانان دغدغه پرداخت هزینه اجاره مکان جهت برگزاری عروسی نخواهند داشت.

 

فرمانده سپاه پارسیان از برگزاری بیست و یکمین ازدواج آسان در محل سالن های ورزشی سپاه در شهرستان خبر داد و تاکید کرد: اولویت نخست سپاه محرومیت زدایی و رفع مشکلات و موانع از زندگی مردم است که انتظار می رود دستگاهها و نهادها نیز همپای خیرین در جهت ازدواج آسان جوانان گامی محکم بردارند.

 

وی خاطرنشان کرد: ۱۴ ازدواج در سالن روستای قاسمعالی و ۷ ازدواج در سالن ۹ دی در محل شهر پارسیان انجام شده است.