فرمانده سپاه پارسیان خبر داد؛ کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در منطقه غرب شهرستان/ با سوداگران مرگ به شدت برخورد می شود

فرمانده سپاه پارسیان از کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد و گفت: هرگونه حمل و جابجایی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ را با شدت برخورد می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ سرگرد پاسدار مجید رنجبری، فرمانده سپاه پارسیان از کشف مواد مخدر در حوزه غرب شهرستان خبر داد و گفت: سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه شهرستان طی یک عملیات اطلاعاتی غافگیرانه ۵۰ کیلو مواد مخدر را که به طور ماهرانه در خور خاوردان در منطقه غرب پارسیان دپو شده بود را کشف و ضبط کردند که افراد شناسایی شده که به زودی دستگیر خواهند شد.

 

سرگرد رنجبری، افزود: برنامه طرح تحول محلات و انجام گشت‌های رضویون بسیج تاکنون توانسته بسیاری از آسیب ها و معظلات شهرستان را شناسایی و در صدد مقابله با آن بر آید.

 

وی، با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از اهداف مهمی است که سپاه پارسیان دنبال می کند، افزود: رصد دقیق اطلاعاتی از سوی نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی سپاه شهرستان و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، عامل اصلی ناکامی سوداگران مرگ در این منطقه بوده است.

 

فرمانده سپاه پارسیان با اشاره به اینکه دشمن جوانان ما را نشانه گرفته و این همان جنگ نرم دشمن است، گفت: ۷۰۰ سایت رسمی، مواد مخدر را تبلیغ می‌کند ولی ما تاکنون نتوانسته ایم اقدامات پیشگیرانه مناسبی را در این زمینه انجام دهیم، اما سوداگران مرگ بدانند که سپاه و بسیج در این منطقه هر‌گونه اقدام در راستای حمل و جابجایی مواد مخدر را با شدت برخورد می کنند.