فرمانده سپاه پارسیان خبر داد: اعزام 80 نفر از کاروان راهیان نور پارسیان به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده سپاه پارسیان از اعزام 80 نفر از بسیجیان شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

سرگرد اسحاق مؤذن نسب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارسیان در آئین بدرقه این زائرین، در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، اظهار کرد: 80 نفر از بسیجیان پارسیان در قالب 2 دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی اعزام می شوند و از یادمان شهدای شلمچه، طلاییه، شهدای شرق هویزه، اروند و … بازدید خواهند نمود.

 

سرگرد مؤذن نسب، افزود: به همراه این کاروان، یک دستگاه آمبولانس یک روحانی، و دو راوی از رزمندگان شهرستان اعزام شده تا ضمن راهنمایی، آشنایی و بیان خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس، زائرین بتوانند بهره بهتر و مناسب تر را از مناطق به دست آورند.

 

وی، بااشاره به اینکه اردوهای راهیان نور، فرصتی جهت آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، حفظ ارزش های دفاع مقدس و آشنایی با مناطق عملیاتی از جمله اهداف اعزام کاروان های راهیان نور می باشد.

 

در روزهای پایانی هر سال و آغاز سال جدید، میلیون ها زائر از سراسر کشور، در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی، جنوب و غرب کشور می روند و علاوه بر بازدید از یادمان شهدا و مناطق عملیاتی، بار دیگر با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت می کنند.