فرمانده سپاه پارسیان در نشست خبری؛ 145 برنامه در هفته بسیج برگزار می شود/ اعزام گروه جهادی به مناطق زلزله زده غرب کشور

فرمانده سپاه پارسیان از برگزاری 145 برنامه در هفته بسیج شهرستان پارسیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ سرگرد اسحق مؤذن نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارسیان در نشست خبری هفته بسیج، با اشاره به مردمی بودن بسیج گفت: وجود بسیج در همه مقاطع حساس و حیاتی این کشور، لمس شده و ضرورت دارد همه ساله سالروز تأسیس آن را گرامی بداریم.

 

مؤذن نسب، هفته بسیج را نمایش اقتدار و آمادگی همه جانبه بسیج دانست و اظهار کرد: هفته بسیج بهترین فرصت برای ترویج گفتمان انقلابی گری با تأکید بر اقتصاد مقاومتی و جهاد همه جانبه فرهنگی است.

 

وی ضمن تأکید بر اهمیت حضور بسیج در عرصه های مختلف در طول تاریخ ایران اسلامی گفت: رویارویی با تهدیدات دشمن در حوزه های نظامی و فرهنگی با توجه به جنگ سخت و نرم دشمن و ایجاد وحدت در بین آحاد مردم از جمله نقش های تأثیر گذار و مهم بسیج در جامعه است.

 

فرمانده سپاه پارسیان با اشاره به برگزاری 145 برنامه مختلف در هفته بسیج شهرستان پارسیان، تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهداء، برگزاری نمایشگاه بزرگ هفته بسیج، برگزاری  اولین یادواره شهدای غرب هرمزگان، افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی، آبرسانی به روستای پیشو، افتتاح منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، اجتماع بزرگ بسیجیان در روز 5 آذر، اعزام پزشک به مناطق محروم و ویزیت رایگان، از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج در پارسیان می باشد.

 

مؤذن نسب همچنین با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان غرب کشور در زلزله 7.2 ریشتری، عنوان کرد: با همت و شور بسیجیان، 1 کامیون، آب معدنی، پوشاک، کنسرو، پلاستیک، خرما و پتو جمع آوری شده که به زودی به کرمانشاه ارسال خواهد شد تا التیام بخش، زخم آسیب دیدگان این حادثه باشد.

 

وی به اعزام گروه جهادی به مناطق زلزله زده نیز اشاره کرد و افزود: یک گروه 10 نفره از بسیجیان در قالب گروه جهادی به منطقه زلزله زده اعزام خواهد شد تا بتوانند خدماتی را به آسییب دیدگان و بازماندگان از زلزله ارائه دهند.

 

فرمانده سپاه پارسیان با اشاره به طرح های محرومیت زدایی سپاه و بسیج در شهرستان، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دولت به تنهایی نمی تواند در صدد محرومیت زدایی برآید، لذا بسیاری از نیازمندان و محرومین دز شهرستان شناسایی شده و خدمات در زمینه اقتصادی، پزشکی، فرهنگی و اجتماعی به آنها ارائه می شود.