فرمانده سپاه پارسیان در نشست خبری هفته بسیج؛برگزاری 200 برنامه هفته بسیج در پارسیان/ گروههای جهادی آماده خدمات رسانی به محرومین هستند

فرمانده سپاه پارسیان در نشست خبری هفته بسیج با اعلام برنامه های این هفته، از اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم جهت خدمت رسانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ سرگرد پاسدار اسحق مؤذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان در نشست خبری هفته بسیج با تبریک فرارسیدن این هفته و با بیان اینکه بسیج نیروی کارآمدی برای همه میدان هاست، گفت: بسیج ظرفیت های بسیار پیدا و ناپیدایی در حوزه های مختلف دارد که همه در خدمت مردم و انقلاب است.

 

سرگرد مؤذن نسب، تأکید کرد: امروز دشمن در صدد تضعیف تفکر ولایی و بصیرت در جامعه است که بسیج مهمترین سد راه دشمنان تلقی می شود و رسوخ فرهنگ ارزشی و اسلامی در نهاد بسیج به تمسک از ائمه اطهار و اطاعت پذیری از مقام معظم رهبری است.

 

وی، ا اشاره به اینکه بسیج تجلی اراده مردم است، تصریح کرد: نگاه ویژه امام راحل و رهبر ‌معظم‌ انقلاب به بسیج و بسیجیان بیانگر ارزش و اهمیت آن است.

 

فرمانده سپاه پارسیان، با تشریح حرکت پیش رونده، اظهار کرد: بسیج در آرمانهایش حرکت پیش رو را در نظر دارد و این به آن معنا است که باید در تمامی عرصه ها به رشد و تعالی برسد.

 

مؤذن نسب، اضافه کرد: معنای حرکت پیش برنده نیز این است که باید تمام دستگاه ها و نهادها در راه رشدو تعالی آرمانهای انقلاب تلاش کنند و بسیج قدمهای مثبتی را در همگام کردن دستگاه ها برداشته است و امروز تمامی آنها در این مسیر حرکت می کنند.

 

وی با اشاره به افول قدرت های استکباری، عنوان کرد: امروز زنگ پیش برندگی در آن سوی مرزها نیز به صدا در آمده و حکومت اسلامی در حال رشد و شکل گیری است و به طوری که کشورهای متضعف جهانی در برابر مستکبران جهانی ایستاده اند.

 

فرمانده سپاه پارسیان در ادامه با تشریح برنامه های هفته بسیج، خاطرنشان کرد: بیش از 200 برنامه اعم از فرهنگی اجتماعی، ورزشی، عمرانی و محرومیت زدایی در هفته بسیج در شهرستان پارسیان برگزار خواهد شد که دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با امام جمعه، عطرافشانی قبور مطهر شهداء، اعزام گروههای جهادی و پزشکان جهادی به مناطق محروم، برگزاری یادواره های شهدا در سطح پایگاههای بسیج، افتتاح طرح های محرومیت زدایی از قبیل منازل مددجویان کمیته امداد، سالن ورزشی و مسجد در چند روستا، همایش شکوه و اقتدار تجمع بسیجیان در 4 آذر، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و… از برنامه های شاخص در این هفته خواهد بود.