فرمانده سپاه پارسیان:290 نفر قربانی حقوق بشر آمریکایی/حمله ناو آمریکا به ایرباس ایرانی جنایتی تاریخی است

فرمانده سپاه پارسیان با اشاره به حمله ناو آمریکا به ایرباس ایران و شهادت 290 نفر از مسافران بی گناه گفت:حمله ناو آمریکا به ایرباس ایرانی جنایتی تاریخی است که 290 نفر از مسافران را قربانی حقوق بشر آمریکایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛سرگرد اسحق مؤذن نسب فرمانده سپاه پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر،ساقط شدن هواپیمای مسافربری ایرباس ایرانی توسط ناو وینسنس آمریکایی را یک جنایت تاریخی دانست واظهار کرد:این اقدام شوم  یکی دیگر از مراحل رویارویی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران بود که مقامات آمریکایی پس از سقوط این هواپیما برای توجیه، دلایل ضد ونقیضی را ارائه کردند اما با توجه به مجهز بودن این ناو به سیستم های راداری پیشرفته و هم چنین نوع هواپیمای در حال پرواز،اقدام خصمانه آمریکا بر همگان آشکار شد.

 

سرگرد مؤذن نسب با اشاره به اینکه کشورهای مدعی حقوق بشر خود به طور صریح وآشکار حقوق بشر را نقض می کنند گفت:یکی از ویژگی های نظام سلطه و در رأس آنها آمریکا این است که در ظاهر ادعای حمایت از حقوق بشر، دموکراسی و آزادی می کند اما در عمل اوج استبداد و نقض حقوق بشر را از آنها می بینیم.

 

فرمانده سپاه پارسیان با تأکید براینکه توان دفاع نظامی جمهوری اسلامی ایران هر روز باید قوی‌تر از قبل باشد، گفت: استبکار جهانی به خوبی این موضوع را باید بداند که نیروهای مسلح نظامی و انتظامی و بسیج با تمام توان و اعتقاد راسخ خود بر حفاظت از انقلاب اسلامی ایران و پشتیبانی از ولایت فقیه راه خود را ادامه می‌دهد.

 

وی با اشاره به اینکه اتحاد و انسجام ملی و حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری باید در سرلوحه کارهای دولت و ملت قرار گیرد تا مسیر توسعه کشور با سرعت بیشتری دنبال شود عنوان کرد: ایستادگی و استقامت در مقابل ظالم و ثبات قدم در راه خداوند، زمینه پیروزی مسلمانان را فراهم می کند.

 

مؤذن نسب خاطرنشان کرد:تحریم‌های اخیر که توسط آمریکا تصویب شده بسیار گسترده‌تر از تحریم‌های قبل از برجام است. کشور ما باید در برابر اتهاماتی که در رابطه با حقوق بشر زده می‌شود از خودش دفاع کند و دیپلماسی عمومی در این حوزه باید جدی‌تر اقدام کند.