فرمانده منطقه چهارم ندسا؛ رزمندگان خطه جنوب،‌‌ دنیای استکبار را به زانو درآوردند/ امام حسین(ع) برای احیای اسلام از همه هستی خود گذشت

فرمانده منطقه چهارم ندسا در مراسم روز نیروی دریایی سپاه، اظهار کرد: رزمندگان خطه جنوب،‌‌ دنیای استکبار را به زانو درآوردند که باید زندگی آنها مطالعه شود.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ گرامیداشت ۱۶ مهرماه، روز نیروی دریایی سپاه و شهادت نادر مهدوی با همت ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم ندسا با حضور سردار روانکار و مسئولین شهرستانی در سالن کوثر برگزار شد.

 

سردار منصور روانکار، فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، در این مراسم با گرامیداشت روز نیروی دریایی سپاه و شهادت نادر مهدوی، گفت: وقتی به تاریخ اسلام و حماسه های آن نگاه می کنیم یک حماسه در قله قرار دارد و در آن صحنه های بسیار لطیف و در عین حال با اقتداری وحود دارد و آن چنان عظمت دارد که هیچ زبان و قلمی توان نوشتن و بیان آن را ندارد و آن حماسه کربلاست.

 

وی، با بیان اینکه در کربلا نبردی وجود داشت که شقی ترین انسانها در مقابل اسلام ایستاده بودند، افزود: در کربلا، یزیدیان که شقی ترین انسانها بودند از یک طرف و در مقابل شخصیتی به نام امام حسین(ع) وجود داشت که برای احیای مجدد اسلام ناب که دچار تحریف شده بود جنگید و از تمام هستی خود گذشت.

 

فرمانده منطقه چهارم ندسا، با اشاره به اینکه به دلاوری ها و افتخارآفرینی ها در دریا کمتر پرداخته شده است، تاکید کرد: نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس حدود ۱۲۰ عملیات انجام داد که همه این عملیات ها با صدام و حزب بعث نبوده، بلکه همه استکبار در مقابلش حضور ‌داشتند.

 

سردار روانکار، ادامه داد: یکی از علت هایی که رهبر‌معظم انقلاب همواره بر آن تاکید داشتند این است که این حماسه ها برای نسل جوان گفته و مکتوب شود، حماسه هایی که از تصورات بشری خارج است.

 

وی، خطاب به جوانان ساحل نشین خطه جنوب کشور، گفت: جوانان ساحل نشین بدانند که شهیدان امثال مهدوی، دارا، متعلق به خطه جنوب هستند، شهیدانی که دنیای استکبار را به زانو درآوردند.