فرمانده منطقه چهارم ندسا: امام حسین(ع) متعلق به هیچ قوم و مذهی نبود/ ترامپ دیوانه تاریخ معاصر است

فرمانده منطقه چهارم ندسا با اشاره به فرارسیدن امام محرم و عزاداری سالار شهیدان امام حسین(ع) گفت:  امام حسین(ع) متعلق به قوم ومذهی نبود، بلکه متعلق به آزادی خواهان و مسلمانان جهان است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ اولین یادواره دو شهید گمنام شهر کوشکنار با حضور مسئولین شهرستانی، فرمانده منطقه چهارم ندسا، عموم مردم اعم از شیعه و اهل سنت برگزار شد.

 

سردار منصور روانکار فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در این مراسم ضمن تسلیت ایام محرم گفت: امام حسین(ع) متعلق به قوم و مذهب خاصی نبود و به جمیع آزادی خواهان و مسلمانان جهان تعلق داشت.

 

روانکار، به کهنه شدن و از بین رفتن برخی از حوادث و رویدادها اشاره کرد و افزود: حوادث و رویدادها، پس از گذر زمان کهنه می شوند و از بین خواهند رفت، اما حادثه کربلا در تاریخ، علاوه بر اینکه کهنه نشد، بلکه روز به روز و سال به سال بر عظمت این قیام افزوده شد.

 

وی همچنین با تبریک هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: جنگ در شرایطی بر ملت و کشور ایران تحمیل شد که هیچگونه آمادگی برای دفاع وجود نداشت و کشور درگیر جنگ های داخلی بود و معاندین و مخالفین در حال خرابکاری و ترور مسئولین کشوری بودند.

 

فرمانده منطقه چهارم ندسا، عنوان کرد: آن چیزی که دفاع مقدس را، مقدس کرد، روحیه جهادی و شهادت طلبی بود که امروزه این اهداف مورد حمله قرار گرفته و برخی مسئولین داخلی، سپاه، بسیج و نیروهای مسلح را تضعیف می کنند.

 

روانکار، با انتقاد از برخی هنرمندان، اهل قلم و نویسندگان گفت: هرمزگان در هشت سال دفاع مقدس نقش بی بدیلی را ایفا کرد و رزمندگان و بزرگانی در این دفاع مقدس تقدیم انقلاب شدند که کمتر کسی از آنها چیزی نوشته و یا حرفی به میان آورده است.

 

وی در ادامه رئیس جمهور کنونی آمریکا را فردی دیوانه در تاریخ معاصر دانست و بیان کرد: سخنان ترامپ جز خنده، چیزی را به همراه نخواهد داشت، و شخصیت واقعی سیاستمداران آمریکایی آن چیزی است که در ترامپ مشاهده می شود.

 

در ادامه شیخ جمالی امام جمعه اهل سنت شهر کوشکنار ضمن گرامیداشت یاد وخاطره همه شهیدان گفت: جوانان این مرز و بوم برای ایجاد آرامش و امنیت امروز کشور، جان و خون خود را تقدیم کردند.

 

شیخ جمالی با اشاره به اینکه همه آحاد جامعه باید قدردان دفاع مقدس باشند، اظهار کرد: همه مناسبت ها دنیایی از درس و پیام است و خون امام حسین(ع) گواهی دهنده این است که دین، اسلام، مسلک و شهادت، با شهادت امام حسین(ع) گره خورده است.