فرمانده منطقه چهارم ندسا: سپاه متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست/ مسئولان جهاد فرهنگی را سرلوحه کار خود قرار دهند

فرمانده منطقه چهارم ندسا با اشاره به اینکه وظیفه اصلی سپاه پاسداران دفاع از انقلاب است، گفت: سپاه متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناوتیپ 412 ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه با حضور فرماندهان منطقه و ناو تیپ و همچنین مسئولین شهرستانی برگزار شد.

 

سردار منصور روانکار، فرمانده منطقه چهارم ندسا در آئین این مراسم، با انتقاد از برخی افراد که فعالیت های فرهنگی سپاه را زیر سؤال می برند، گفت: همه این افراد، طرد شده های امام راحل هستند و دلی پر، از سپاه و انقلاب و نیروهای ارزشی دارند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کار فرهنگی نمی کند بلکه جهاد فرهنگی انجام می دهد، همانطوری که در هشت سال دفاع مقدس نیز در برابر دنیا جهاد دفاعی از خود نشان دادیم.

 

سردار روانکار، مأموریت سپاه را دفاع از انقلاب دانست و عنوان کرد: برای دفاع از انقلاب اسلامی باید دارای یک عقبه فرهنگی قوی بود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی از عهده آن برمی آید.

 

وی، عزت و اقتدار را یک نعمت گرانبها توصیف کرد و افزود: این عزت و اقتدار امروز جامعه، محصول تلاش وسیع و بزرگی است که امام راحل و شهدای گرانقدر بر سر سفره ما گذاشته اند و به عنوان کشوری الگو عزت را برای دنیا معرفی می کنیم.

 

فرمانده منطقه چهارم ندسا، سپاه را متعلق به حزب و گروه خاصی ندانست و تصریح کرد: هر فرد و گروه تا زمانی که در مسیر انقلاب و ولایت فقیه حرکت کند، سپاه او را همراهی خواهد کرد، اما زمانی که از مسیر ولایت خارج شود، پای او را قطع خواهیم کرد.

 

در ادامه حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان، به رسالت مهم و خطیر سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: دشمنی های کثیف و ناجوانمردانه علیه جمهوری اسلامی ایران، نشانه بر حق بودن انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام میرزایی افزود: مهم ترین فعالیت دشمن در حوزه فرهنگی را نفوذ دانست و ادامه داد: متأسفانه این نفوذ در رده های بالا و حساس کشور مشاهده می شود و اقوام و خویشاوندان درجه یک مسئولان نیز درگیر آن هستند وآن موقع است که سپاه بنشیند و تماشا کند، نه، سپاه ورود پیدا می کند و این فتنه را در نطفه خفه می کند.

 

وی، خطاب به یک روحانی نما که گفته بود، کار فرهنگی و سرهنگی همخوانی ندارد، تصریح کرد: اگر امثال شما روحانی نماها، تیشه به ریشه نظام نمی زدند، این سرهنگ ها مجبور به کار فرهنگی نبودند.

 

در پایان رادمهر، فرماندار پارسیان، پاسداران را یادگاران انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضامن بقای انقلاب است و مأموریت آن، نه تنها نظامی، بلکه در هر حوزه ای که انقلاب اسلامی تهدید شود سپاه ورود پیدا خواهد کرد.

 

فرماندار پارسیان گفت:امنیت ایران اسلامی، الگویی برای همه کشورهای دنیا محسوب می شود و همگان باید کشورهای همسایه را به عنوان درس عبرتی در ذهن داشته باشند و قدردان این امنیت و آرامش باشند.

 

در پایان این مراسم با حکم فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرهنگ گودرز خدابخشی تکریم و سرگرد عباس گیلک به عنوان فرمانده جدید ناوتیپ 412 ذوالفقار منطقه چهارم ندسا، معرفی شد.