فرمانده منطقه چهارم ندسا: قصاص جنایتکاران حتمی است/ کم رنگی حضور مدیران در مراسم شهدا تعجب آور است

فرمانده منطقه چهارم ندسا با اشاره به حادثه تروریستی زاهدان گفت: قصاص جنایتکاران حتمی است.

 

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، برخی از مسئولین و مردم پارسیان در مسجد فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.

 

حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان با تسلیت شهادت جمعی از سبزپوشان و پاسداران سپاه در حمله تروریستی،‌گفت: در ۱۵ خرداد سال ۴۲ انسانهایی که تحمل استبداد نداشتند به حمایت از ولی فقیه زمان خود آمدند و خون آنها به زمین ریخته شد و این خونها مقدمه ای شد بر انقلاب اسلامی.

 

میرزایی، افزود: امروز نیز بعد از پیام و بیانیه مقام معظم رهبری در انتشار گام دوم انقلاب، خون پاسداران حریم امنیت ریخته شد و این تضمینی بر تداوم و استمرار دهه های بعدی انقلاب خواهد شد.

 

امام جمعه پارسیان، با اشاره به خواب خرگوشی عده ای در داخل کشور، تاکید کرد: آقای آشنا، مشاور رئیس جمهور، خداوند قلمت را بشکند و زبانت را لال کند که که با نظام و انقلاب اسلامی ناآشنا هستی و انتقام گرفتن را باطل می دانی.

 

در ادامه، سردار منصور روانکار، فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، با تسلیت شهادت جمعی از پاسداران در حمله تروریستی زاهدان، اظهار کرد: وصف مستمر جهادگران فی سبیل الله و صابران همیشه این بوده که در حوادث ناگوار، مبدا و معاد را از خدا می دانند و این عقیده آنها در مقابل امتحانات سخت و سنگین همیشه سرافراز بیرون آمده است.

 

سردار روانکار، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی، آن را جنایتی بزدلانه خواند و افزود: ریشه این اقدام کور و بزدلانه مشخص و از سمت کسانی است که تروریست را تولید کردند به ویژه رژیم صهیونیستی.

 

وی، با بیان اینکه اراده پاسداران محکم تر از آن چیزی است که دشمن تصورش را می کند، تصریح کرد: عاملان حادثه تروریستی ابزاری بیش نیستند و با این اقدام، تلافی کردند حرکت عظیم و خودجوش مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را.

 

فرمانده منطقه چهارم ندسا، خطاب به دشمنان داخلی، خارجی و علی الخصوص عاملان حادثه تروریستی، عنوان کرد: قصاص جنایتکاران حتمی خواهد بود و به زودی انتقام خون شهدای گرانقدر را خواهیم گرفت و البته هدف ما نابودی ریشه آنهاست.

 

سردار روانکار، در پایان با انتقاد و ابراز تعجب از عدم حضور برخی مدیران اجرایی شهرستان در مراسم گرامیداشت شهدا، خاطرنشان کرد: شهدا به هیچ حزب و گروه و جناحی وابسته نیستند و این بازی های سیاسی همیشه وجود دارد و عاشقانه باید حضور پیدا کرد.

 

لازم به ذکر است که کدام برنامه بود که می توانست از برنامه گرامیداشت شهدا مهم تر باشد تا مسئولین اینگونه حضور خود را کم رنگ نشان دهند!!!