فرمانده منطقه چهارم ندسا: نمایش قدرت در 31 شهریور ملت ایران را دلگرم می کند/ رئیس جمهور آمریکا با سخنان ابلهانه شخصیت کشورش را به نمایش عموم گذاشت

 

فرمانده منطقه چهارم ندسا با اشاره به برگزاری رژه 31 شهریور ماه، اظهار کرد: رژه 31 شهریور نمایش قدرت نیروهای مسلح است که ملت ایران را دلگرم می کند.

سردار منصور روانکار فرمانده منطقه چهارم ندسا در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: خلیج فارس برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یک مسئله حیثیتی است و اینکه مأموریت حفاظت از آن نیز برعهده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

روانکار اظهار کرد: سپاه پاسداران براساس رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا، با تمام توان به پاسداری از خلیج فارس خواهد پرداخت و به هیچ قدرت خارجی و منطقه ای اجازه نخواهد داد که امنیت این مروارید نیلگون را خدشه دار کند.

 

وی، منطقه چهارم ندسا را یکی از مناطق پنجگانه نیروی دریایی سپاه عنوان کرد و افزود: منطقه چهارم ندسا، مسئولیت محافظت از حساس ترین منطقه خلیج فارس را که ناوگان پنجم آمریکا و مرکز کنترل فرماندهی نیروی هوایی این کشور در قطر و بحرین مستقر است، برعهده دارد و همچنین پایتخت اقتصادی کشور نیز در این منطقه واقع شده است.

 

فرمانده منطقه چهارم ندسا، شهرستان پارسیان را یکی ازشهرهای استراتژیک ایران دانست و تصریح کرد: به دلیل ساحلی بودن و نقش پدافندی که این شهرستان و سواحل آن در خط پدافندی منطقه چهارم ایفا می کند بر اهمیت آن افزوده است.

 

روانکار با اشاره به نمایش قدرت نیروهای مسلح در 31 شهریور ماه گفت: نمایش قدرت برای دلگرمی مردم وفادار به این انقلاب است تا با فراغ بال به خود ببالند که نیروهای مسلح در هر زمان و مکانی آماده دفاع از این مرز و بوم است و دشمنان با دیدن این قدرت ناامید و مأیوس شوند.

 

وی ادامه داد: نمونه ای از تجهیزات دریایی که در خلیج فارس برای مقابله با دشمنان آماده است در معرض دید عموم قرار خواهیم داد.

 

فرمانده منطقه چهارم ندسا، با اشاره به سخنان ابلهانه رئیس جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: سخنانی که از زبان رئیس جمهور یک کشور بر می آید نشانه شخصیت آن کشور است که ترامپ با این سخنان ابلهانه شخصیت کشور آمریکا را به نمایش عموم گذاشت.