فرمانده منطقه چهارم ندسا: یادواره شهدای شیعه و سنی وحدت منطقه را شکل می دهد/ پارسیان بزرگترین شهر فرهنگی هرمزگان است

فرمانده منطقه چهارم ندسا از برگزاری نخستین یادواره شهدای شیعه و سنی در پارسیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر، جلسه هماهنگی ستاد یادواره شهدای شیعه و سنی با حضور فرمانده منطقه چهارم ندسا، امام جمعه شهرستان، امام جمعه اهل سنت شهر، معاون فرماندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد.

 

سردار منصور روانکار، فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در این نشست برگزاری یادواره شهدای شیعه و سنی را رویداد بزرگ فرهنگی دانست و اظهار کرد: روحیه و همت برگزاری یادواره شهدا هنوز زنده است و مسئولان این بار نیز صحنه را خالی نکرده اند.

 

وی، شهرستان پارسیان را یکی از بزرگترین شهرهای فرهنگی هرمزگان دانست و عنوان کرد: پارسیان با قدمتی دیرین، همواره در برگزاری برنامه های فرهنگی به خصوص خدمت به شهدا پیشتاز بوده و اخیرا نیز یادواره ۱۲۲ شهید غرب هرمزگان گویای این مطلب است.

 

فرمانده منطقه چهارم ندسا، با اشاره به اینکه رسانه ها عاملی مهم در نشان دادن وحدت و همبستگی هستند، گفت: کار فرهنگی رسانه ها می تواند وحدت شیعه و سنی را برجسته و دشمنان این وحدت را نا امید کند.

 

سردار روانکار همچنین با بیان اینکه بنیاد شهید پارسیان نباید با نمایندگی اداره شود، تصریح کرد: پنانسیل فرهنگی پارسیان بالاست و مسئولان استانی باید اداره بنیاد شهید را در شهر استقرار کنند تا بتوان خدمات مناسب تری را برای خانواده های معظم شهدا فراهم کنیم.

 

نخستین یادواره شهدای شیعه و سنی ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور مداح جبهه و جنگ حاج صادق آهنگران و استاندار هرمزگان در مصلی نماز جمعه و در جوار شهدای گمنام برگزار خواهد شد.