فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه؛ آمریکا غلطی اضافی کند منافعش در منطقه به آتش کشیده می شود/شهادت سردار سلیمانی خون تازه ای به بدن برخی مسئولین بی رمق وارد کرد

فرمانده منطقه چهارم ندسا، اطهاز کرد: اگر غلطی اضافی از آمریکا سربزند منافعش در منطقه به آتش کشیده می شود.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن و اربعین شهدای مقاومت با حضور اقشار مختلف مردم پارسیان برگزار شد.

 

دریادار دوم پاسدار منصور روانکار، فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، در این مراسم با قدردانی از حضور پر معنا و ولایت مدار مردم پارسیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: در چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، ۲۲ بهمن را جشن می گیریم تا از امام راحل یاد کنیم، امامی که آزادگی را به همه جهانیان هدیه داد.

 

سردار روانکار، دهه فجر را عیدی خداوند به ملت ایران دانست و تاکید کرد: دهه فجر عیدی خداوند به ملتی بود که اراده کرد تا دشمن را ریشه کن کند.

 

فرمانده منطقه چهارم ندسا، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران اصالت دارد، ریشه دارد و ریشه و اصالت این انقلاب، اسلام ناب است، اصالت آن قرآن، کربلا و عاشوراست و عصاره این حرکت، پیروزی خون هایی بود که به ناحق در کربلا ریخته شد.

 

سردار روانکار، خطاب به جوانان و امیدهای آینده این کشور، عنوان کرد: جوانان ما باید تاریخ امروز و گذشته را بخوانند که در گذشته چه بودیم و امروز به کجا رسیده ایم، حکومت اسلامی ما در برابر استکبار ایستاده و کسی حق سر دادن شعار “آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند” را نداشت و این ما بودیم که دشمن را به زانو درآوردیم.

 

وی، حضور باشکوه مردم در تشییع پیکرهای شهدای مقاومت را رفراندومی مردمی دانست و اظهار کرد: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، خون تازه ای در رگ های جوانان غیرتمند دمیده شد، حتی این خون به بدن بی رمق برخی مسئولین ما نیز وارد شد.

 

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، با اشاره به قدرت موشکی ایران، تصریح کرد: آمریکا بعد از ماجرای عین الاسد اگر غلطی اضافی می کرد تمام منافعش در منطقه به آتش کشیده می شد و این باعث شد تا جرات نکند اقدامی انجام دهد.

 

این مقام ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به موضوع انتخابات نیز‌ گریزی زد و خاطرنشان کرد: کاندیدها و مسئولین و کسانی که صاحب نفوذند مراقب باشید و دل مردم را چرکین نکنید و روحیه پاک مردم را هدف قرار ندهید.

 

سردار روانکار، با بیان اینکه مجلس آینده باید مجلسی انقلابی شود، اضافه کرد: اگر می خواهیم با فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم عمل کنیم باید شتاب بگیریم و اگر مجلس می خواهد سرعت بگیرد باید افرادی انقلابی را در خود ببیند نه افرادی سازش گر را.