فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه: شاخ و برگ های بسیج دنیا را به تسخیر درآورده است / داعش برای حفاظت از رژیم صهیونیستی ایجاد شد

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه ریشه های بسیج در هم تنیده شده است، گفت: شاخ و برگ های بسیج دنیا را به تسخیر درآورده است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ سردار روانکار فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در اجتماع بزرگ بسیجبان شهرستان پارسیان، با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: خداوند متعال، حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی را به عنوان یک نعمت به این نظام هدیه داد که یکی از اساسی ترین و اصلی ترین نعمت های الهی برای این امت، بسیج است.

 

سردار روانکار، با اشاره به اینکه انتساب شجره طیبه به بسیج از سوی امام راحل، برای برخی قابل درک نیست، افزود: حضرت امام خمینی(ره) با شناخت عمیق از قرآن، سیرت و سنت پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) به درستی تشخیص دادند که بسیج یک شجره طیبه ای است که در دل ایران کاشته شده است.

 

وی با بیان اینکه ریشه های بسیج در هم تنیده شده و شاخ و برگ آن همه جا را فراگرفته است، گفت: بسیج امروز به شکلی سازمانی و ساختاری رسمی برای نظم و انظباط فعالیت می کند و شکل دیگر خدمت آن به مردم، حرکت و نفوذ معنوی بسیج قلب ها را تسخیر کرده که نماد بارز آن دفاع مقدس بود.

 

فرمانده منطقه چهارم ندسا تصریح کرد: آن هنگامی که بسیج پا به عرصه کار و زار جهاد گذاشت، معادلات حنگ عوض شد، زیرا بسیجی و تفکر آن بن بست نمی شناسد و مانعی را نمی پذیرد.

 

سردار روانکار، با اشاره به کارکرد بسیج، عنوان کرد: این انقلاب با موشک و تجهیزات نظامی صادر نشده، بلکه با تفکر بسیجی نفوذ کرده و برای دشمنان نیز مهار ناشدنی شده است، که تیپ فاطمیون افغانستان، لشکر حیدریون در پاکستان، حشرالشعبیه عراق، بسیج مردمی سوریه، انصارالله یمن، حزب الله لبنان و جهاد اسلامی حماس در سرزمین های اشغالی، شاخ و برگ های شجره طیبه بسیج هستند.

 

وی در ادامه با تبریک پیروزی جبهه مقاومت، اظهار کرد: هدف از تشکیل داعش، پوشش و حفاظت از رژیم صهیونیستی بود تا تیر و ترکش های آن به رژیم غاصب اصابت نکند و انقلاب اسلامی را محو کند.

 

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، وحدت بین شیعه و اهل سنت را عاملی مهم در نابودی داعش دانست و خاطرنشان کرد: به برکت مقاومت اسلامی و تفکر بسیجی و وحدت بین شیعه و اهل سنت که خون آنها در هم مخلوط شد و داعش را در سوریه و عراق از بین بردند.

 

داعش را در سوریه و عراق از بین بردند.