فرمانده نیروی انتظامی پارسیان: 2 عامل تیراندازی کوشکنار پارسیان دستگیر شدند/زخمی ها از بیمارستان مرخص شده و امنیت شهر برقرار است

فرمانده نیروی انتظامی پارسیان از دستگیری عاملان تیراندازی شب گذشته شهر کوشکنار خبر داد و اظهار کرد: زخمی های این حادثه از بیمارستان مرخص شده و در سلامت هستند و شهر نیز در آرامش کامل است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حدود ساعت یک بامداد شب گذشته، 2 فرد ناشناس با تیراندازی در شهر کوشکنار، ۵ نفر را راهی بیمارستان کردند و به گفته شاهدان یکی از اعضای شورای جدید شهر نیز در این میان جان سالم به در برده و سالم است.
سرهنگ محمد رضایی فرمانده انتظامی پارسیان درگفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، گفت: شب گذشته تعداد 5 نفرجهت تفریح به باغی در کوشکنار رفته بودند که دو نفر با موتور سیکلت از فاصله 100 متری با اسلحه شکاری آنان را مورد هدف قرار داده و متواری شدند.
رضایی اظهار کرد: مصدومان که از ناحیه پا، کمر و سر زخمی شده بودند، بلافاصله پس از این ماجرا به بیمارستان انتقال داده شدند که پس از درمان مرخص شدند.
وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی و اقدام عملیاتی به موقع ساعاتی بعد دو نفر ضارب شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

فرمانده انتظامی پارسیان در پایان با اشاره به اینکه شهرستان و خصوصا شهر کوشکنار در امنیت کامل می باشد، خاطرنشان کرد: همکاری شهروندان با نیروی انتظامی، بهترین کمک به این نیرو است و در حال حاضر نیز شهر کوشکنار در آرامش و امنیت کامل می باشد.