فرمانده نیروی دریایی سپاه در آئین افتتاح بیمارستان صحرایی در پارسیان؛ مسئولی که در این نظام خیانت کند، روسیاه می شود/ ۶۸۰ منزل مسکونی جهت نیازمندان بوشهر و هرمزگان در حال ساخت است

فرمانده نیروی دریایی سپاه با حضور در شهرستان پارسیان، بیمارستان صحرایی حضرت امام خمینی(ره) را افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ دریادار پاسدار، تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در آئین افتتاح بیمارستان صحرایی حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان پارسیان، اظهار کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و ما باید آنها را گرامی بداریم، آنها در فشار اقتصادی هستند و با تلاش و دست به دست یکدیگر مشکلات آنها را کاهش دهیم .

 

سردار تنگسیری، با اشاره به اینکه بیش از ۲۵ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است، گفت: ۲۵ هزار شهید جان خود را نثار انقلاب اسلامی کرده اند و اگر خللی به انقلاب اسلامی و نظام وارد شود مسئولین باید عمیقا جوابگوی شهدا باشند.

 

وی، به دشمنی استکبار در برابر انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: دشمن ما را درگیر جنگ تحمیلی در هشت سال دفاع مقدس نمود و پس از آن نیز درگیر جنگ روانی و اقتصادی شدیم، همانطور که در جنگ جهانی دوم در جنگ نبودیم ولی ۱ میلیون نفر از گرسنگی از دست دادیم .

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه، افزود: روز قیامت همه باید پاسخگو باشند، وقتی ندای اسلام رسید و ساکت بمانیم و در مقابل ظلم صورت گرفته بی تفاوت باشیم باید جوابگو باشیم.

 

سردار تنگسیری، به خیانت برخی مسئولین اشاره و عنوان کرد: آن مسئولی که در این نظام در هر لباسی که بخواهد خیانت کند، خداوند او را روسیاه می نماید ، مگر پیامبر در محاصره اقتصادی نبود؟ مگر خداوند نمی توانست معجزه کند؟

 

وی، همچنین از خدمات رسانی سپاه پاسداران به نیازمندان در جنوب کشور خبر داد و تصریح کرد: بیمارستان های صحرایی همواره در جنوب کشور با بهترین خدمات در حال خدمات رسانی به مردم نیازمند است و همچنین ۶۸۰ منزل مسکونی برای نیازمندان در حال ساخت داریم که با کمک کمیته امداد به این افراد تحویل داده خواهد شد.

در ابتدای این مراسم نیز سردار روانکار، فرمانده متطقه چهارم ندسا، نیز با تبریک دهه فجر و فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، گفت: ایجاد این بیمارستان صحرایی در بهترین زمان ممکن ایجاد شده تا پزشکان و متخصصان بتوانند به یاری مردم بی بضاعت بشتابند.