فعالیت ۱۱۶ پایگاه فرهنگی و هنری اوقات فراغت در رودان

به پایگاه خبری  پارسیان، وحید امیری در نشست کارگروه فرهنگی اوقات فراغت شهرستان رودان تصریح کرد: تعطیلات تابستان بهترین فرصت برای کودکان و نوجوانان است تا با آموختن کارها و مهارت هاى جدید اوقاتى پرباری را سپرى کنند. وی افزود: اگر انرژى نوجوانان در مسیر مثبت و کار و تلاش قرار گیرد آنان در آینده […]

قران 300x160 فعالیت 116 پایگاه فرهنگی و هنری اوقات فراغت در رودان

به پایگاه خبری  پارسیان، وحید امیری در نشست کارگروه فرهنگی اوقات فراغت شهرستان رودان تصریح کرد: تعطیلات تابستان بهترین فرصت برای کودکان و نوجوانان است تا با آموختن کارها و مهارت هاى جدید اوقاتى پرباری را سپرى کنند.
وی افزود: اگر انرژى نوجوانان در مسیر مثبت و کار و تلاش قرار گیرد آنان در آینده به افرادی موثر در جامعه تبدیل خواهند شد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودان، اوقات فراغت را بستر مناسبی برای بروز خلاقیت ها و نوآوری ها کودکان و نوجوانان دانست و یادآور شد: گسترش دامنه اوقات فراغت موجب شده که نهادهای متولی برای گذران مناسب این ایام به فکر برنامه ریزی مناسب برای جوانان باشند.
امیری ادامه داد: با توجه به دنیای ماشینی امروز و گستردگی بخش های تولیدی و خدماتی و اداری، اولیا و مربیان در قالب برنامه های عملی و با اعتمادسازی و اطمینان از محیط کاری سالم زمینه ساز اشتغال نوجوانان و جوانان را در کنار درس و تحصیل به عنوان بخشی از تعلیم و تربیت فراهم سازند تا مکمل آموزه های تئوری آنان باشد.
وی همچنین بر همکاری دستگاه های عضو و ارتباط بین یکدیگر در جهت مطلوب برگزار شدن طرح اوقات فراغت در شهرستان رودان تاکید کرد.

منبع هرمز