فیلم کوتاه “انگیزه ” به نویسندگی و کارگردانی “عبدالحمید حیاتی” در پارسیان در حال تولید است .

به گزارش پایگاه خبری پارسیان پس از شش ماه سکوت سرانجام با خبر شدیم هنرمند توانا و خوش فکر پارسیانی در حال تولید فیلم جدیدی است . عبدالحمید حیاتی هنرمند محجوب و سختکوش پارسیانی که سالهاست بی هیچ چشم داشتی به هنر این شهر خدمت کرده ، در حال تولید اثر جدید خود ، فیلمی کوتاه به نام “انگیزه” می باشد . این فیلم حاصل همکاری کانون بسیج هنرمندان پارسیان و کانون شهید تند گویان پارسیان است . حاج حبیب حیدری مدیریت کانون شهید تندگویان پارسیان که در فیلم قبلی حیاتی به نام “هدف”تهیه کنندگی را به عهده داشت ، این بار نیز تهیه کنندگی فیلم انگیزه را به عهده دارد . در این فیلم آقایان احمد قاسمی و علی امامی و تعدادی دیگر از هنرمندان پارسیان نقش آفرینی می کنند. فیلمبرداری اثر را نیز محمد رضا کریمی به عهده دارد. حاج حبیب حیدری در پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث شد کار جدیدی را با آقای حیاتی شروع کنید گفت: عبدالحمید حیاتی از هنرمندان ارزشی و پرتوان شهرستان است که بنده ایشان را از زمانی که دانش آموز دبیرستان بودند می شناسم و به توانمندیهای هنریشان ایمان دارم . خدا را شکر فیلم هدف که در اردیبهشت امسال برای آموزش و پرورش تولید شد بسیار مورد استقبال قرار گرفت . انشاالله قصد دارم طی سال جاری فیلم دیگری را با همکاری آقای حیاتی تولید کنم . علاوه بر این در تلاشم مثل سال گذشته کلاسهای آموزش کارگردانی را برای مربیان پرورشی شهرستان برگزار کنیم ، با آقای حیاتی برای مربی گری این کلاسها صحبت شده و موافقت ایشان هم حاصل شده است .
محمد پاسالاری رئیس کانون بسیج هنرمندان پارسیان و مدیر تولید فیلم انگیزه نیز از مشکلات عدیده پیش روی کانون پارسیان برای حمایت از هنرمندان به ویژه کمبود امکانات و بودجه خبر داد. وی افزود ما به توانمندی هنرمندانمان اعتقاد داریم و در حد توان آنها را حمایت می کنیم .
عبدالحمید حیاتی کارگردان فیلم با اشاره به اینکه فیلمی به نام “از سر آغاز” نیز در دست اقدام دارد و قرار است با همکاری یکی از ادارات شهرستان تولید گردد گفت : اگر مشکل حمایت از هنرمندان پارسیان حل شود حرفهای زیادی برای گفتن داریم .

انتها خبر/