لزوم استقرار اکیپ های بازرسی و نظارت جدی بر مراکز عرضه کالاها

فرماندار پارسیان با اشاره به اهمیت تامین ارزاق عمومی و مورد نیاز مردم در ایام نوروز، خواستار استقرار اکیپ های بازرسی و نظارت جدی بر فعالیت مراکز عرضه و فروش کالاها و خدمات شد.

DSC00016

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، رضا پوربابایی در نشست ستاد تسهیلات نوروزی پارسیان اظهار کرد: شهرستان پارسیان با وجود بارندگیهای اخیر و سرسبزی و دارا بودن آب و هوای معتدل و مناسب آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

 

تمهیدات لازم جهت رفاه حال مسافران و شهروندان اندیشیده شده است تا در ایام نوروز با همکاری همه دستگاه ها بتوانیم خدماتی را به شهروندان و مسافرین ارائه نمائیم که موجب رضایت مندی آنها گردد.

 

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان پارسیان تصریح کرد: باید با تجهیز امکانات و برنامه ریزی لازم جهت انجام خدمات بهتر و بیشتر در ایام نوروز  به مسافرانی که از شهرستان عبور می کنند و یا اسکان دارند خدمات مناسب ارائه شود.

 

پوربابائی همچنین از اعضای ستاد برای فراهم نمودن رفاه و آسایش مسافران نوروزی تاکید کرد و افزود: خدمت به مسافران توفیق بزرگی است که مسئولین شهرستان باید با انجام وظایف و کارها به بهترین نحو ممکن سپاسگزار این محبت الهی باشند.

 

نماینده دولت در شهرستان پارسیان با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای جذب و اسکان مسافران نوروزی درشهرستان پارسیان اندیشیده شده است، یادآور شد: شهرستان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.

 

پوربابایی با بیان اینکه اولویت اصلی مدیران شهرستانی باید جلب رضای خداوند باشد، تصریح کرد: رضایت مندی مسافران و شهروندان پارسیانی رضای حق را به همراه داشته و این امر تنها با کار جهادی متولیان صورت می پذیرد.

 

وی با اشاره به اهمیت تامین ارزاق عمومی و مورد نیاز مردم در ایام نوروز، خواستار استقرار اکیپ های بازرسی و نظارت جدی بر فعالیت مراکز عرضه و فروش کالاها و خدمات شد.

 

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان پارسیان همچنین با تاکید بر لزوم توجه به کارهای فرهنگی در ایام نوروز فراهم نمودن زمینه نشاط و شادی به مسافرین و خواستار برگزاری جشنواره  صنایع دستی و غذاهای بومی محلی در پارک شهروند شهر پارسیان شد.

 

پوربابایی، اضافه کرد: شهرداری پارسیان نسبت به نصب تابلوهای جهت نمای اسکان مسافران و نیز تهیه بروشور جهت اطلاع رسانی در حوزه خدمات و تعیین محل رستوران ها، نانوائی ها، داروخانه ها، درمانگاه ها، سرویس های بهداشتی، مساجد و همچنین نقاط گردشگری شهرستان اقدام نماید.

 

فرماندار پارسیان از دستگاه‌های اجرایی و بانک ها خواست تا ضمن معرفی کشیک در ایام تعطیلات نوروز، تمهیدات لازم جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران را انجام دهند.

 

پوربابائی همچنین بر نظارت بیشتر برقیمت خدمات و نرخ ‌ها تأکید کرد و گفت: باید با تدبیر وبرنامه‌ ریزی لازم، از هرگونه سوءاستفاده و افزایش غیر قانونی قیمت ها جلوگیری کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم در خصوص شیفت بندی نانوائی ها، جایگاه های عرضه سوخت، امداد خودرو و جهت فعالیت به صورت شبانه روزی در ایام تعطیلات نوروز انجام شده است.