مالک واقعی پرسپولیس رئیس پدیده شاندیز است؟

هر روز یک نام جدید به عنوان مالک و پشت پرده اصلی پرسپولیس مطرح می‌شود، به طوری که با توجه به ادامه گمانه‌زنی‌ها تمام سرمایه‌داران و میلیاردرهای سطح کشور می‌توانند به عنوان حامی اصلی باشگاه پرسپولیس معرفی شوند!

این گمانه‌زنی‌ها در حالی ادامه دارد که طی 48 ساعت گذشته یک فرد جدید به نام تقی گل رخسار به عنوان مالک اصلی پرسپولیس معرفی شد اما ، سرنخ تمام این ماجراها در دست یک فرد مشهور است. عنوان نکردن نام حامی مالی پرسپولیس از سوی وزارت ورزش شاید عمده دلیل رایج شدن شایعات باشد اما یک منبع آگاه که رابطه خوبی هم با وزارت ورزش و شخص گودرزی دارد در این باره به بانک ورزش اطلاع داد پروژه حضور فردی به نام پوستی هم یک پرده‌ای دیگر از این سناریوست تا مالک اصلی پرسپولیس شناخته نشود. این مسأله در حالی عنوان می‌شود که در مورد محمد پوستی گفته می‌شود او در حال حاضر مالک دو برج مجلل در شمال شهر تهران است و پیش از این که اسمش با پرسپولیس عجین شود قائم مقام شبکه تهران بوده و بعد از مدتی روی به تهیه‌کنندگی می‌آورد و برای تلویزیون فیلم‌سازی می‌کند.

یکی از مجریان ورزشی تلویزیون از سفر ناگهانی پوستی به کانادا به دلیل برخی مسائل و بازگشت از آن کشور پس از دو سال به ایران خبر می‌دهد و می‌گوید: او پس از بازگشت به ایران به مساله ساخت و ساز ورود پیدا می‌کند تا این که با مالک اصلی پرسپولیس آشنا می‌شود و با کمک این فرد وارد واردات و مسائل ساختمانی می‌شود…

جالب اینجاست که بدانید این مجری تلویزیون عنوان می‌کند مالک اصلی پرسپولیس کسی نیست جز محسن پهلوان، مالک پدیده شاندیز! شاید این سوال برای خیلی ها مطرح شود که مالک پروژه شهر رویایی پدیده و شهر افسانه‌ای کیش در حالی که تیمش در لیگ برتر است چرا باید دنبال پرسپولیس باشد اما ماجرا طبق گفته این فرد نزدیک به گودرزی این‌گونه بوده که پهلوان قبل از نوروز 93 به وزارت ورزش پیشنهاد خرید پرسپولیس را می‌دهد و به او می‌گویند در صورت صعود تیم پدیده به لیگ برتر نمی‌تواند دو تیم در لیگ داشته باشد و او از همین روی یکی از دوستانش که پوستی و دیگر تقی گل رخسار است را به عنوان خریدار به وزارت ورزش راهی می‌کند تا آن‌ها پرسپولیس را تصاحب کنند.