ماهواره،بزرگترین ابزار جنگ نرم دشمن

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد:امروز ماهواره یکی از بزرگترین ابزار جنگ نرم دشمن است که علیه جوانان کشورهای مسلمان بخصوص کشور ایران بکار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان به نقل هرمز: حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در محفل انس مؤدت فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج سپاه ناحیه میناب گفت : امروز دشمنان قسم خورده ما که از جنگ سخت و تصرف و دخالت در کشور ما مأیوس شده اند ، از طریق جنگ نرم وارد عرصه جنگ علیه جوانان کشورمان شده اند و از تمام ابزارهای مورد استفاده در این راه بهره می برند و هزینه های هنگفتی در این راه صرف می کنند تا به اهداف شوم خود برسند.
وی افزود: امروز ماهواره یکی از بزرگترین ابزار جنگ نرم دشمن است که علیه جوانان کشورهای مسلمان بخصوص کشور ایران بکار گرفته است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از ماهواره به عنوان دجال واره یاد کرد و گفت: طبق روایات مختلف ، ماهواره همان دجال است که موجب فریب گسترده جوانان ما می شود و باید مردم را علیه این خطر بزرگ که متأسفانه به خانه های بسیاری از ما راه پیدا کرده ، آگاه سازیم تا خانواده هایمان در امان باشند و مانند همیشه توطعه های دشمن را ناکام بگذاریم .
این مراسم با حضور بیش از 400 نفر از فرماندهان پایگاههای سپاه وخانواده هایشان در تالار صدف میناب برگزار شد و در پایان همگی در ضیافت افطاری شرکت کردند