ماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان هرمزگان حقوق بشر چماقی برای ملت های مقاوم جهان / روز قدس سالروز همبستگی ملت ایران استنماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان هرمزگان گفت : حقوق بشری که توسط نظام های سلطه گر تنظیم شده ، تنها برای استعمار کشورهای مظلوم دنیا کاربرد داشته و به چماقی برای آزاد اندیشان و مظلومان تبدیل شده است. 80691030 4393114 300×199 حقوق بشر چماقی برای ملت های مقاوم جهان / روز قدس سالروز همبستگی ملت ایران است حجت الاسلام والمسلمین عباس تقوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری هرمز گفت: واقعیت این است که سند حقوق بشر منشوری است که توسط نظام های سلطه گر و غاصب تنظیم شده ، بنا براین حقوق استثمارو استعمار کشورهای مظلوم دنیا یک قانون است و همچنین به ابزاری برای توجیه رفتار خشونت آمیز و غیر انسانی صهیونیست ها و چماقی برای آزاد اندیشان و صلح طلبان تبدیل شده است. وی گفت : حقوق بشر وقتی به مردم بی دفاع غزه می رسد به چماقی برای کشتار و نسل کشی آنها تبیل می شود ، اما دولت های استکباری بر مبنای همین حقوق بشر جنایت ها وحشیانه ی خود را در سراسر جهان علیه مسلمانان با دلایل غیر منطقی و غیر واقعی توجیه می کنند. حجت الاسلام والمسلمین تقوی با محکوم کردن جنایات بی شرمانه صهیونیست ها در نوار غزه، اظهار داشت: هر مسلمان و بلکه هر انسان آزاد خواهی در دنیا، نباید نسبت به این نسل کشی در غزه بی تفاوت و ساکت بماند و کم ترین وظیفه ما هم در شرایط فعلی این است که در روز جهانی قدس،محکم ترین فریادها و شعارها را علیه اسراییل غاصب سردهیم. وی گفت : منشور حقوق بشر یک مبنای زمینی دارد که ریشه ی آن در تفکرات امیالیستی قرار دارد و این قوانین هیچ وقت با فطرت بشر هماهنگی نداشته و رضایت مردمی را در سطح جهانی تامیین نمی کند. تقوی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند : ” دشمن اصلی جای دشمن فرعی را نگیرد” افزود: درست است که گروه های تروریستی چون داعش و القاعده دشمن مسلمانان هستند ، اما این گروه های تکفیری و تروریستی زائده دشمن اصلی هستند. نماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان هرمزگان گفت :حضور در راهیپیمایی روز قدس بیانگر این است که همواره آمریکا و اسراییل را دشمن اصلی خود می دانیم و با حضوری پررنگ در این روز همبستگی امت اسلامی را در سطح بین المللی به نمایش خواهیم گذاشت. وی اسرائیل را نوچه ی آمریکا برای شرارت و تفرقه افکنی میان ملت های مسلمان در منطقه دانست و افزود : حمله به مردم روزه دار غزه و نسل کشی مسلمان ها یک جنایت انسانی است و هر چقدر هم از مردم غزه را بکشند ، پیروز نهایی مردم غزه خواهد بود. تقوی یکی از وظایف دانشجویان و اساتید در دفاع از مردم بی دفاع غزه را حضور در راهپیمایی روز قدس دانست وافزود: تهیه طومارهایی از امضای اساتید و دانشجویان در مخالفت با جنایت های اسرائیل و به ثبت رساندن آن در مجامع بین المللی می تواند بخشی از خاموش شدگان در برابر این جنایت ها را بیدار کند. وی در خصوص تفاوت راهپیمایی روز قدس امسال با سالهای گذشته گفت : مردم ما همچنان که در تمامی صحنه ها همبستگی امت اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند ،این بار نیز با حضوری پرنگ تر از همیشه اقتدار ملت ایران را در یک حرکت بین المللی به نمایش خواهند گذاشت.

نماینده  ولی فقیه در دانشگاه های استان هرمزگان گفت : حقوق  بشری که توسط  نظام های سلطه گر تنظیم شده ، تنها برای استعمار کشورهای مظلوم دنیا کاربرد داشته و به چماقی  برای آزاد اندیشان و مظلومان تبدیل شده است.

80691030 4393114 300x199 حقوق بشر چماقی برای ملت های مقاوم جهان / روز قدس سالروز همبستگی ملت ایران است

به گزارش پایگاه خبری پارسیان حجت الاسلام والمسلمین عباس تقوی گفت: واقعیت این است که سند حقوق بشر منشوری است که توسط نظام های سلطه گر و غاصب تنظیم شده ، بنا براین حقوق استثمارو استعمار کشورهای مظلوم دنیا یک قانون است و همچنین به ابزاری برای توجیه رفتار خشونت آمیز و غیر انسانی صهیونیست ها و چماقی برای آزاد اندیشان و صلح طلبان تبدیل شده است.

وی گفت : حقوق بشر وقتی به مردم بی دفاع غزه می رسد به چماقی برای کشتار و نسل کشی آنها تبیل می شود ، اما دولت های استکباری بر مبنای همین حقوق بشر جنایت ها وحشیانه ی خود را در سراسر جهان علیه مسلمانان با دلایل غیر منطقی و غیر واقعی توجیه می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با محکوم کردن جنایات بی شرمانه صهیونیست ها در نوار غزه، اظهار داشت: هر مسلمان و بلکه هر انسان آزاد خواهی در دنیا، نباید نسبت به این نسل کشی در غزه بی تفاوت و ساکت بماند و کم ترین وظیفه ما هم در شرایط فعلی این است که در روز جهانی قدس،محکم ترین فریادها و شعارها را علیه اسراییل غاصب سردهیم.

وی گفت : منشور حقوق بشر یک مبنای زمینی دارد که ریشه ی آن در تفکرات امیالیستی قرار دارد و این قوانین هیچ وقت با فطرت بشر هماهنگی نداشته و رضایت مردمی را در سطح جهانی تامیین نمی کند.

تقوی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند : ” دشمن اصلی جای دشمن فرعی را نگیرد” افزود:
درست است که گروه های تروریستی چون داعش و القاعده دشمن مسلمانان هستند ، اما این گروه های تکفیری و تروریستی زائده دشمن اصلی هستند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان هرمزگان گفت :حضور در راهیپیمایی روز قدس بیانگر این است که همواره آمریکا و اسراییل را دشمن اصلی خود می دانیم و با حضوری پررنگ در این روز همبستگی امت اسلامی را در سطح بین المللی به نمایش خواهیم گذاشت.

وی اسرائیل را نوچه ی آمریکا برای شرارت و تفرقه افکنی میان ملت های مسلمان در منطقه دانست و افزود : حمله به مردم روزه دار غزه و نسل کشی مسلمان ها یک جنایت انسانی است و هر چقدر هم از مردم غزه را بکشند ، پیروز نهایی مردم غزه خواهد بود.

تقوی یکی از وظایف دانشجویان و اساتید در دفاع از مردم بی دفاع غزه را حضور در راهپیمایی روز قدس دانست وافزود: تهیه طومارهایی از امضای اساتید و دانشجویان در مخالفت با جنایت های اسرائیل و به ثبت رساندن آن در مجامع بین المللی می تواند بخشی از خاموش شدگان در برابر این جنایت ها را بیدار کند.

وی در خصوص تفاوت راهپیمایی روز قدس امسال با سالهای گذشته گفت : مردم ما همچنان که در تمامی صحنه ها همبستگی امت اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند ،این بار نیز با حضوری پرنگ تر از همیشه اقتدار ملت ایران را در یک حرکت بین المللی به نمایش خواهند گذاشت.

منبع:هرمز