ما به دولت اعتماد داریم ولی به آن طرفی ها اعتماد نداریم

آقا تهرانی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در مراسم شبی با شهدا در دوکوهه اندیمشک گفت: ما نماینده ها از حق و حقوق شما کوتاه نمی آئیم، لعنت بر ما اگر خدای ناکرده اجازه دهیم حق و حقوق ملت زیر پا برود، هرگز چنین نیست

 

به گزارش پایگاه خبری پارسیان به نقل از رهیاب نیوز، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در مراسم شبی با شهدا در دوکوهه اندیمشک گفت: ما نماینده ها از حق و حقوق شما کوتاه نمی آئیم،  لعنت بر ما اگر خدای ناکرده اجازه دهیم حق و حقوق ملت زیر پا برود، هرگز چنین نیست.

 

مرتضی آقاتهرانی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در مراسم شبی با شهدا که شب گذشته در دوکوهه اندیمشک برگزار شد گفت: ما نماینده ها از حق و حقوق شما کوتاه نمی آئیم،  لعنت بر ما اگر خدای ناکرده اجازه دهیم حق و حقوق ملت زیر پا برود، هرگز چنین نیست، می ایستیم تا زنده هستیم اما مصالح نظام و خواسته های حضرت آقا برخی مسائل را هم باید در نظر گرفت.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی دوحسن دارد که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد، یکی وجود ولایت در راس که مقام معظم رهبری هستند، که وجود مبارک ایشان اجازه خیلی از چیزها را نمی دهد، می بینیم که در بسیاری از نقاط و جاها کودتا می شود و انقلاب ها نابود می شونداما بخاطر وجود مبارک مقام ولایت و علاقه ای که مردم به مرجعیت و ولایت فقیه دارند، که از جانشان هم بیشتر است، هیچ کسی نمی تواند کاری بکند.

 

دوم مردمی بودن نظام است، که به موقع مردم می آیند و حمایت و تدبیر می کنند که آن هم قابل تقدیر است و دولت هم باید قدر این دو را بشناسد و توجه داشته باشد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به سوال یکی از مدعوین در رابطه با دیدار کاترین اشتون با برخی سران فتنه اظهارداشت: یکی از اصول انقلاب اسلامی ما استقلال و عزت اسلامی ما است و ما باید این ها را حفظ کنیم و مسئولین هم موظف هستند آن را حفظ کنند بحث هسته ای و غیر هسته ای هم باید حفظ شود، در مجلس گاهی اتفاق می افتد که ۵ یا ۶ وزیر حضور پیدا می کنند، بخاطر برخی مسائل و پاسخ آنها که نمایندگان خواستار آن هستند.

 

آقاتهرانی در رابطه با سوال دیگری در مورد توافقات هسته ای تصریح کرد: متاسفانه مجلس هم نامحرم برخی مسائل است، مشکلی نیست چون حضرت آقا فرمودند ما به دولت اعتماد داریم و به آنطرفی ها اعتماد نداریم، ما هم به دولت اعتماد می کنیم بگذارید بروند جلو ببینیم آثار آن را خواهیم دید. امیدوارم که دولتی ها هم از این حسن نیت مقام معظم رهبری و تبعیت مردم و بچه حزب الهی ها و متدینین، مواظبت کنند.

 

وی افزود: وقتی حضرت آقا می فرمایند ملاحظه کنید ، ملاحظه می کنیم اما باید بیایند و در مجلس و شفاف بگویند، شفاف نیست، بنده که بعنوان یک نماینده مجلس هستم از بیرون خبر دارم نه بعنوان یک نماینده، در حالیکه ما باید نظارت کنیم، حق نظارت داریم و مردم رای داده اند که ما بتوانیم نظارت کنیم.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه امیدوارم این مسائل و شبهات بزودی حل شود، توضیح داد: این تردید و دلهره ای که مردم در این زمینه دارند ما هم بعنوان یک انسان داریم، و دلمان هم می خواهد که کاری انجام شود، اما اگر کاری کنیم می گویند این ها نمی گذارند، ما می گذاریم اگر می توانند منافع کشور را جذب کنند بسم الله ، بله باید در معاملات مواظبت کنند و کوتاه نیایند و ضرر نکنند.

وی گفت: همین خانمی که آمد اینجا، اینها انگلیسی هستند و کارشان است، قبلا آمده اند و جلساتی گذاشته اند با بعضی ها که خلاف بوده است و دوباره هم تکرار کرده اند آن وقت بعضی ها این خانم را مقصر می دانند، این خانم کارش این است ، مسئولین باید پاسخگو باشند، یعنی وزارت خارجه باید بگوید اینها آمده اند، کجا رفت و چرا رفت؟ این مسائل الان در مجلس مطرح است و ما نمایندگان هم ما از حق و حقوقی که قانون به ما داده کوتاه نمی آئیم،  لعنت بر ما اگر خدای ناکرده اجازه دهیم حق و حقوق ملت زیر پا برود.

منبع دانا