مجلسی ها به خواسته مردم هرمز جواب مثبت دادند

امام جمعه هرمز با بیان اینکه نمایندگان به خواسته مردم هرمز پاسخ مثبت داده اند، گفت: نمایندگان خانه ملت برای توسعه و پیشرفت جزیره هرمز قدم بزرگی برداشتند.
به گزارش ایگاه خبری پارسیان به نقل ازمهرحجت السلام محمد کاظم مناقبیان ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان خانه ملت در خصوص لایحه الاق جزیره هرمز به منطقه آزاد قشم گفت نمایندگان خانه ملت جزیره هرمز به آن چیز ی که حقش بود رساندند.

امام جمعه هرمز گفت: این تلاش های نمایندگان استان ستودنی است که با اقتدار توانستند از حق مردم این جزیره به خوبی دفاع کنند.

وی بیان داشت با این که این طرح مخالفانی هم داشت ولی نمایندگان در خانه ملت از ولایی بودن و شهید پروری این جزیره به خوبی خبر داشتند که در همه صحنه های انقلاب تا پا جان ایستادگی کردند .

حجت الاسلام مناقبیان عنوان کرد این طرح با رای بالای در صحن علنی مجلس رای آورد و باید بدانیم که این رای پشتوانه این جزیره را بیشتر کرده است.

وی گفت: جزیره ای که مقام معظم رهبری در همه ابعاد به آن نظر دارد و یکی از خواسته های معظم له در سیاست های کلی جمعیت ماندگار کردن جمعیت در جزایر بود که به خوبی نمایندگان ملت در خانه ملت این بند از سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری عملی کردند.

مناقبیان در بخش دیگری از این گفتگو ضمن تقدیر و تشکر از حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه سابق این جزیره گفت : بخش مهم این طرح را وی در زمانی که دراین جزیره بودند شروع کرد و و به حق خواسته مردم را شناسایی شد و پیگیریهای در زمان ایشان به کمک شورای شهر سابق صورت گرفت که پس از آن که ایشان از این جزیره رفتن این طرح و ادامه پیگیری را که از خواسته های به حق مردم بود که از سوی اینجانب و با حمایت نمایندگان استان در خانه ملت وائمه جمعه استان وبا مشاوره های ها یکه چه شورای شهر سابق و چه شورای شهر جدید این امر محقق شد که این امر مبارک مردم این جزیره باشد.

امام جمعه هرمز با دعوت سرمایه گذاران به خصو ص جوانان جزیره هرمز درامر سرمایه گذاری گفت : نمایندگان به وظیفه خودشان عمل کردن و اکنون نوبت مسئولان استان است که در بحث سرمایه گذاری اقداماتی را انجام بدهند و به این اکتفا نشود که چون این لایحه رای آورده دیگر برای توسعه و پیشرفتش حرکت نکنیم.

حجت الاسلام مناقبیان بیان داشت جزیره هرمز فرصت های فراوانی در امر سرمایه گذاری دارد که هرکسی درامر سرمایه گذاری و توسعه این جزیره حرکت کند ما هم به نوبه خودمان باوی همکاری خواهیم کرد.

وی گفت: با راه اندازی بندر نخل ناخدا و خط انتقال خودرو شخصی به این جزیره ما شاهد رونق روزافزون این جزیره باشیم.