محمدی ضربه فنی شد، ایران در حسرت طلا ماند/ پایان کار شاگردان خادم با ۳ نقره و ۲ برنز

به گزارش پایگاه خبری پارسیان،آزادکار وزن 65 کیلوگرم کشورمان در مرحله فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان برابر حریف روس خود شکست خورد تا تیم ایران در حسرت مدال طلای این مسابقات باقی بماند.

سید احمد محمدی در دور اول به مصاف ماکسیمیلیان اوسرلیتنر از اتریش رفت و در نهایت با نتیجه 10 بر صفر این حریف را برد تا راهی مرحله دوم شود. وی در دور دوم با گئورگی بوچور از رومانی دیدار کرد و در نهایت با نتیجه 7 بر صفر حریف خود را شکست داد و به دور سوم پیکارهای جهانی رسید.

دارنده مدال طلای آسیا در دور سوم به مصاف ساوا از مولداوی رفت و در نهایت با نتیجه 14 بر 11 برابر این حریف به پیروزی رسید. محمدی در تایم اول 9 بر 2 عقب بود. وی در مرحله نیمه‌نهایی با کایا از ترکیه روبه‌رو شد، کایا موفق پیش از این مسلم‌اف آذری را در کمتر از 2 دقیقه 10 بر صفر شکست داده بود. در این کشتی محمدی برابر کایا با نتیجه 17 بر 10 (ضربه فنی) به پیروزی رسید تا دومین فینالیست تیم ایران در روز دوم باشد.

محمدی در فینال مسابقات به‌مصاف رومانوف از روسیه رفت و در پایان او نیز مانند اسماعیل‌پور و قاسمی باخت. وی در حالی که 7 بر صفر عقب بود با ضربه فنی شکست خورد.

تیم ایران در مسابقات قهرمانی جهان پیش از این 2 مدال نقره توسط مسعود اسماعیل‌پور و کمیل قاسمی و 2 برنز توسط حسن رحیمی و محمدحسین محمدیان به دست آورد.