مدیرآ»وزش و پرورش رودان مطرح کرد: مشارکت ۱۰۰درصدی خیرین و مردم در آیین‌های هفته«معلم» در رودان

 

مدیرآ»وزش و پرورش رودان مطرح کرد:

مدیر آموزش و پرورش رودان گفت: تمامی هزینه های هفته بزرگداشت مقام معلم در رودان با مشارکت خیرین و مردم قدرشناس این شهرستان تأمین شده است. به گزارش پایگاه خبری پارسیان از رودان، موسی خادمی صبح امروز در نشستی خبری که در دفتر مدیریت آموزش و پرورش رودان و به منظور تشریح برنامه‌های هفته بزرگداشت […]

مدیر آموزش و پرورش رودان گفت: تمامی هزینه های هفته بزرگداشت مقام معلم در رودان با مشارکت خیرین و مردم قدرشناس این شهرستان تأمین شده است.trans مشارکت 100درصدی خیرین و مردم در آیین‌های هفته«معلم» در رودان

به گزارش پایگاه خبری پارسیان  از رودان، موسی خادمی صبح امروز در نشستی خبری که در دفتر مدیریت آموزش و پرورش رودان و به منظور تشریح برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد، با اشاره به نقش پررنگ خیرین و مردم در اجرای برنامه های فرهنگی و اموزشی طی چند سال اخیر، گفت: تمامی هزینه های هفته بزرگداشت مقام معلم در رودان با مشارکت خیرین و مردم قدرشناس این شهرستان تأمین شده است.

خادمی با بیان اینکه برنامه های اجرایی هفته بزرگداشت مقام معلم با تنوع و تفاوت بیشتری نسبت به سال های گذشته برگزار خواهد شد، افزود: تمامی تبلیغات  و اطلاع رسانی های مربوط به این هفته با مشارکت خیرین، اصناف، نهادها و ارگان های دولتی و خصوصی صورت گرفته و آموزش و پرورش در این امر هیچ دخالتی نداشته است.

وی این حرکت خودجوش مردمی را شایسته تقدیر دانست و گفت: تاریخ رودان حاکی از قدمت فرهنگی مردمان این دیار است و مردم به خوبی ارزش کار معلم که در امتداد حرکت انبیاست را دریافته اند.

مدیر آموزش و پرورش رودان تقدیر از یکی از معلمان چندپایه در روستای خراوی که با عشق و ایثار امر تعلیم  وتربیت سه دانش آموز را در این روستای دورافتاده بر عهده گرفته است و نیز تقدیر از معلمی که در یک کلاس چندپایه در روستای سمیلان مشغول علم اموزی است را از برنامه های این هفته به مناسبت پاسداشت زحمات آنان اعلام کرد.

مدیر آموزش و پررش رودان از برگزاری آیین تکریم مقام معلم در چهار حوزه آموزشی در این شهرستان  خبر داد و گفت: اهداء شاخه گل به تمامی معلمان، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی، نمایش فیلم مستند فعالیت های معلمان در طول سال تحصیلی، تقدیر از فرهنگیان خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، تجلیل از معلمان قرآنی، تجلیل از فرهنگیان حامی ایتام و نیز چهار نفر از حافظان برتر قرآن کریم، تقدیر از معلمان مؤلف و نویسنده و تجلیل از فرهنگیان مدال اور در عرصه کشوری و بین المللی، تجلیل از سه نفر از رؤسای قبلی آموزش و پرورش رودان، از جمله برنامه های آیین تکریم مقام معلم در رودان است.

خادمی افزود: در راستای تکریم فرهنگیان و تشویق به طی مدارج عالی تحصیلی از دو نفر از فرهنگیان که در کنکور 92 در رشته پزشکی قبول شده اند نیز قدردانی خواهد شد.

براساس این گزارش، برگزاری مسابقه اطلاعات عمومی، مسابقه زوج های فرهنگی، نمایشگاه کتاب، همایش پیاده روی، دیدار با خانواده متوفیان فرهنگی، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا، برگزاری اختتامیه مسابقات فوتبال و والیبال فرهنگیان و تجلیل از فرهنگیانی که به صورت داوطلبانه در برپایی نماز جماعت در مدارس مشارکت داشتند را از دیگر برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم در رودان است.

مدیر آموزش و پرورش رودان همچنین در این نشست از آغاز مراحل ساخت خانه معلم بخش جغین خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه با زیر بنای 126 متر مربع و اعتبار اولیه 200 میلیون ریال در هفته معلم آغاز خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: ساختمان خانه معلم جغین با ظرفیت 50 نفر ویژه خواهران و برادران فرهنگی تا آغاز سال تحصیلی جدید به بهره برداری خواهد رسید.

خادمی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش رسانه ها در پیشبرد و تحقق اهداف آموزش و پرورش در این شهرستان اشاره کرد و ضمن تقدیر از خبرنگاران گفت: تعامل موجود میان رسانه ها و مجموعه آموزش و پرورش، مسیر تحقق بسیاری از اهداف تعیین  شده را برای ما هموار کرد.

وی در پایان ضمن تقدیر از فرماندار، شوراهای اسلامی مناطق شهری و روستایی، دهیاران و بخشداران مناطق مختلف رودان، بار دیگر مشارکت فعالانه خیرین و مردم را در آیین های هفته بزرگداشت مقام معلم یادآور شد و خاطرنشان کرد: تکریم  مقام معلم را بر همگان واجب است و باید با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها تلاش کرد ارج نهادن به مقام معلم را در جامعه نهادینه کرد.

منبع هرمز