مدیرکل ارشاد هرمزگان: جشن تئاتر اردیبهشت فرصتی برای تبادل نظر هنرمندان این عرصه است

 

مدیرکل ارشاد هرمزگان:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، جشن تئاتر اردیبهشت هرمزگان را فرصتی برای تبادل نظر هنرمندان این حوزه در استان دانست. به گزارش پایگاه خبری  پارسیان ، حجت‌الاسلام حسین مرشدی در آیین جشن تئاتر هرمزگان اظهار کرد: هنرمندان تئاتر استان هرمزگان در سال گذشته در عرصه تئاتر ملی رتبه های قابل توجهی کسب کرده اند که […]

100841320484 جشن تئاتر اردیبهشت فرصتی برای تبادل نظر هنرمندان این عرصه است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، جشن تئاتر اردیبهشت هرمزگان را فرصتی برای تبادل نظر هنرمندان این حوزه در استان دانست.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، حجت‌الاسلام حسین مرشدی در آیین جشن تئاتر هرمزگان اظهار کرد: هنرمندان تئاتر استان هرمزگان در سال گذشته در عرصه تئاتر ملی رتبه های قابل توجهی کسب کرده اند که این امر باعث ایجاد انگیزه در بین سایر هنرمندان این حوزه می شود.

وی حرکت زیبای هنرمندان را که بخشی از مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه را به شیوه نمایش به روی صحنه می آورند، قابل تحسین دانست و تصریح کرد: هنرمندان تئاتر قشری با تخصص در رشته خود هستند که پیشرفت دوستان خود در این عرصه را مورد تحسین و تشویق قرار می دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یادآور شد: این گردهمایی زیبا که با حضور سایر هنرمندان تئاتر استان به نام جشن روز جهانی تئاتر ثبت شده است فرصت مناسبی برای شناخت هرچه بهتر هنرمندان از نقاط ضعف و قوت خود و تبادل نظر در ارتباط با فعالیتهای مستمر در رشته های مختلف هنر تئاتر است.

مرشدی خاطرنشان کرد: در سال های اخیر شاهد رشد چشمگیر هنرمندان تئاتر به صورت حرفه ای در جشنواره های ملی و بین المللی بوده ایم که امیدواریم این روند رو به رشد در آینده نیز همچنان ادامه داشته باشد.

منبع هرمز