مدیر آموزش و پرورش پارسیان خبر داد؛ مدارس پارسیان آماده میزبانی از مسافران نوروزی/ بیش از 120 کلاس درس برای اسکان گردشگران مهیاست

مدیر آموزش و پرورش پارسیان از آمادگی بیش از 120 کلاس درس برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ هر ساله ایام نوروز بهترین فرصت جهت گشت و گذار و تفریح می باشد و مسافران زیادی نیز از این فرصت استفاده کرده و برای دید و بازدید و  مسافرت به اقصی نقاط کشور خود را آماده می کنند.

 

شهرستان پارسیان نیز به دلیل آب و هوای مطبوع و سواحل بکر و دیدنی و همچنین قرار گرفتن در مسیر جزایر کیش، قشم و هرمز، مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران قرار گرفته و یکی از مهم ترین مسائلی که در این ایام باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد موضوع اسکان است تا مسافران به دور از هر گونه دغدغه تعطیلات خوبی را پشت سز بگذارند.

 

مسعود مهرانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، از آمادگی 20 مدرسه در قالب بیش از 120 کلاس جهت اسکان مسافران نوروزی خبر داد و اظهار کرد: این مدارس از 28 اسفند ماه تا 13 فروردین آماده خدمات رسانی و میزبانی از این مسافران خواهند بود.

 

مهرانی، از بسیج همه امکانات آموزش و پرورش جهت اسکان مناسب خبر داد و افزود: اکیپ هایی در آموزش و پرورش پارسیان برای سرکشی و بازرسی از مدارسی که برای اسکان در نظر گرفته، بازدید می کنند تا در صورت هر گونه مشکل سریعا مشکل این مدارس اسکان رفع شود.

 

وی ادامه داد: در سال های گذشته ورود گردشگران به شهرستان، آماری  رو به رشد بوده و انتظار می رود در سال جاری نیز این آمار افزایش یابد.

 

مدیر آموزش و پرورش پارسیان، مدارس اسکان را به دو گروه الف و ب تقسیم و عنوان کرد: مدارس گروه الف دارای امکاناتی از قبیل يخچال، تلويزيون و… مي باشد که ویژه هر کلاس می باشد اما همین امکانات در گروه ب به صورت عمومی در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت.