مدیر روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی پارسیان خبر داد؛ آزمون های دانشگاه علمی کاربردی پارسیان غیرحضوری شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی پارسیان از غیرحضوری شدن آزمون های این دانشگاه خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ احمد غلامی،مدیر روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی پارسیان، از غیرحضوری شدن آزمون های این دانشگاه در ترم جاری خبر داد.

 

وی افزود: پاندمی یا همه گیری کرونا بی شک همانگونه که بر مسائل مختلف جوامع ما اثر گذاشته، اثرات جدی روحی و روانی بر روی دانشجویان چه به لحاظ اضطراب از ابتلا و چه مشکلات معیشتی برای این قشر، داشته است و خبر برگزاری آزمون های دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت حضوری،این استرس را دوچندان کرده بود که از آنجا که حفظ سلامت دانشجویان اولویت نخست دانشگاه علمی کاربردی است با پیگیری‌های انجام شده و با اوج گیری مجدد این بیماری، در تیرماه آزمون هایی که قرار بود حضوری برگزار شوند، با اعلام رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۲۱ تیرماه تا ۱۷ مرداد به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

غلامی تصریح کرد: استان هرمزگان جز استان های قرمز کشور بود و برگزاری امتحانات بصورت حضوری ممکن بود پیآمد های جبران ناپذیری داشته باشد، خبر خوب اینکه در استان هرمزگان و در شهر پارسیان قطعا امتحانات بصورت غیر حضوری و‌در بازه زمانی چهار هفته ای برگزار خواهد شد.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی پارسیان در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم هر چه زودتر شاهد ریشه کنی ویروس منحوس کرونا در سطح کشور و جهان باشیم.