مدیر شبکه بهداشت پارسیان: فضای مجازی مردم را نسبت به بهداشت و درمان نا امید می کند/خبرنگاران چشمان بیدار جامعه هستند

مدیر شبکه بهداشت و درمان پارسیان با اشاره به برخی هجمه ها در فضای مجازی نسبت به عوامل درمانی شهرستان اظهار کرد: فضای مجازی مردم را نسبت به بهداشت و درمان نا امید می کند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ آمنه ماجدی مدیر شبکه بهداشت و درمان پارسیان در نشست با خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار، با بیان اینکه خبرنگاران از اقشار فعال و زحمتکش جامعه هستند، اظهار کرد: این قشر، تاثیر گذار و نقش بسزایی در پیشرفت همه جانبه یک جامعه دارند.

 

ماجدی با انتقاد از انتشار برخی مطالب غیر واقع در فضای مجازی نسبت به عوامل درمانی و بهداشت شهرستان گفت: شبکه های اجتماعی و فضای مجازی را از خبرنگاران جدا می دانیم، زیرا رخی به راحتی مدیران این حوزه را به باد انتقاد گرفته و توهین می کنند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان پارسیان با بیان اینکه متخصص مغز و اعصاب در بیشتر مناطق هرمزگان وجود ندارد، افزود: برای داشتن یک پزشک متخصص با برخی مسئولان جنگیده ایم تا مردم این شهرستان احساس کمبود نداشته باشند.

 

وی همچنین به وجود 11 متخصص در 9 رشته در بیمارستان رستمانی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه فصل توزیع متخصصین از مهرماه شروع می شود و درآینده ای نزدیک نیز، متخصص ارتوپد در شهرستان مسقر می شود.

 

ماجدی در واکنش به برخی هجمه ها مبنی بر اخراج زنان باردار شهرستان عسلویه ار بیمارستان رستمانی، تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 456 مورد از زنان بازدار شهرستان عسلویه و در سال جاری نیز، تعداد 103 نفز از این زنان در بیمارستان رستمانی پارسیان بستری شده و زایمان انجام شده است، ولی برخی در فضای مجازی بدون هرگونه آگاهی از این موضوع، مطالب غیر واقع نشر می دهند.

 

در ادامه دکتر حسین پور، رئیس بیمارستان رستمانی پارسیان، نشر مطالب کذب و غیر واقعی در فضای مجازی را بازی کردن با احساسات مردم دانست واظهار کرد: خبرنگاران با فعالیت صادقانه می تواند در مقابل مطالب دروغ، بایستند و از واقعیت ها دفاع کنند.

 

حسین پور با اشاره به گمانه زنی ها درباره رفتن یا ماندن متخصص قلب در شهرستان، گفت: پزشک متخصص به دلیل پایان یافتن طرحش، شهرستان را ترک می کند و هیچ گونه نامهربانی و مشکلی میان او و بیمارستان وجود ندارد.