مدیر عامل منطقه اقتصادی انرژی بر پارسیان: بندر پارسیان بندری با استانداردهای بین المللی /منطقه ویژه پارسیان شُشی جدید برای اقتصاد کشور است

مدیر عامل انرژی بر پارسیان با اشاره ساخت بندر بین المللی پارسیان، اظهار‌کرد: منطقه ویژه پارسیان شُشی جدید برای اقتصاد کشور است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ نشست صمیمی خبرنگاران شهرستان پارسیان با حضور فرماندار و مدیر عامل انرژی بر پارسیان به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد.

 

دکتر مسعود پاکزاد، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر پارسیان، در این نشست با گرامیداشت روز خبرنگار و شهادت محمود صارمی، گفت: بنده در سال ۸۱ فعالیت رسانه ای خود را در کنار دوستانم آغاز کردم که همه توان خود را در مسیر توسعه استان گذاشته بودند و امروز نیز حوزه رسانه با چالش ها و فراز و نشیب هایی همراه است و تلفن همراه در دست همگی به عنوان یک ابر رسانه شناخته می شود.

 

وی، به رسالت خبرنگاران پرداخت و تاکید کرد: خبرنگار باید شجاع و جسور باشد، خبرنگاری موفق است که همیشه تعریف و تمجید نکند بلکه قلمش برای مردم و مخاطب باشد نه صاحبان قدرت و ثروت.

 

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارسیان، افزود: آن چیزی که امروز وظیفه داریم این است که هر کدام در جایگاه خود به درستی عمل کنیم و رسالت خود را بشناسیم.

 

دکتر پاکزاد، با بیان اینکه منطقه ویژه انرژی بر در شرایط فعلی در یک جهش زیر ساختی و سرمایه گذاری قرار دارد، گفت: ۳۲۰ میلیارد تومان پروژه به مناقصه رفته است، ایستگاه تقلیل گاز منطقه، ۱۰۲ میلیارد تومان جاده پس کرانه، فیبر نوری، فراخوان گره ترافیکی بندر از جمله این پروژه هاست.

 

وی، با اشاره به شروع فعالیت پروژهای راکد، اظهار کرد: پروژه هایی وجود داشتند که بیش از ۵ سال فعالیت خود را توقف کرده و راکد شده بودند اما امروز توانسته ایم دوباره آنها را احیاء کنیم.

 

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارسیان، با تاکید بر اینکه به دنبال اتمام پروژه های نیمه تمام هستیم، عنوان کرد: بندری با استانداردهای بین المللی خواهیم ساخت، در حوزه سرمایه گذاری یک مینی فاینری را انجام خواهیم داد و همچنین کارخانه اسید فسفریک، عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

 

مسعود پاکزاد، با بیان اینکه نسبت به موضوعات و مشکلات منطقه انرژی بر و همچنین اولویت ها واقفم، تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر، باید نقشی محوری در شهرستان پارسیان ایجاد کند و هر مدل توسعه که ایجاد شود، توسعه جامعه محلی را نیز باید مدنظر قرار دهیم و اگر اشتغالی صورت پذیرد نیروهای کارآمد منطقه باید در اولویت باشند.

 

وی، با اشاره به اینکه منطقه ویژه انرژی بر پارسیان، شُشی جدید برای اقتصاد کشور خواهد بود، خاطرنشان کرد: پروژه های زیر ساختی در کنار بندر بین المللی پارسیان خواهیم ساخت، پس‌کرانه هایی ساخته خواهد شد که در بندر شهید رجایی بندرعباس نمونه آن یافت نمی شود و این موضوعات است که منطقه ویژه به نگین درخشان در غرب هرمزگان تبدیل شده است.