مدیر کل نوسازی مدارس هرمزگان: 340 مدرسه هرمزگان تخریبی است / خیرین مدرسه ساز آماده نوسازی مدارس هستند

مدیر کل نوسازی مدارس هرمزگان با اشاره به وجود مدارس تخریبی در استان، اظهار کرد: 340  مدرسه هرمزگان تخریبی است که خیرین مدرسه ساز آماده نوسازی این مدارس هستند.

نوید احمدی، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان هرمزگان در حاشیه کلنگ زنی 3 پروژه فرهنگی در شهر دشتی شهرستان  پارسیان، در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، با اشاره به مدارس تخریبی در هرمزگان گفت: مجموع کلاس های تخریبی در سطح استان 1598 کلاس درسی در قالب 340 مدرسه می باشد.

 

احمدی، به وضعیت مدارس  تخریبی پارسیان نیز اشاره کرد و افزود: سهم پارسیان از مدارس تخریبی 38 مدرسه با 190 کلاس درس است که به زودی آیا آمار و ارقام را کاهش خواهیم داد.

 

وی با اشاره به کلنگ زنی سه پروژه فرهنگی در شهر دشتی، تصریح کرد: با همت خیرین گلنگ مدرسه 6 کلاسه متوسطه اول، مدرسه 9 کلاسه متوسطه دوم و همچنین 1 سالن ورزشی چند منظوره برای همین مدارس با اعتباری بالغ 25 میلیارد ریال زده شد.

 

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس هرمزگان، از اجرایی شدن مدارس نیمه تمام در شهرستان پارسیان خبر داد و عنوان کرد: مدارس تخریبی در سطح شهرستان که تاکنون نیمه تمام و راکد مانده اند، اعتبارات آن تأمین شده که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

احمدی، مهرماه سال آینده را زمان تکمیل مدارس تخرییی در پارسیان دانست و گفت: آغاز فصل بازگشایی مدارس در سال آینده، پروژه های نیمه تمام و تخریبی، تکمیل خواهد شد و در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.