مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان مطرح کرد؛ اختصاص 200 میلیون تومان برای نوسازی تنها زمین چمن شهرستان پارسیان / درصورت نبود اعتبار فعالیت ورزشی متوقف نشود

مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان از اختصاص 200 میلیون تومان برای نوسازی استادیوم تختی پارسیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ نشست شورای عالی ورزش همگانی شهرستان پارسیان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، فرماندار شهرستان،رؤسای هیئت های ورزشی و برخی مدیران ادارات برگزار شد.

 

دانشور، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی و کمبود اعتبارات گفت: علی رغم همه مشکلات، نباید اینگونه باشد که در صورت کمبود اعتبار، فعالیت خود را متوقف نماییم،

 

دانشور، از سروسامان دادن برخی پروژه های ورزشی در پارسیان خبر داد و افزود: 200 میلیون تومان برای تعمیرات و بازسازی استادیوم تختی پارسیان در نظر گرفته شده و همچنین اعتباراتی نیز جهت ایجاد زمین چمن ورزشی در شهر کوشکنار و ایجاد و تکمیل برخی پروژه های ورزشی در شهر دشتی و برخی روستاهای شهرستان مصوب شده است.

 

وی، اعتبارات واگذار شده به این اداره کل را 40 میلیارد تومان دانست و عنوان کرد: این اعتبارات از محل 25 درصد مالیات، 9 درصد ارزش افزوده و برخی اعتبارات ملی، استانی و وزارت نفت می باشد که 7 میلیارد و 200 میلیون تومان آن تاکنون تخصیص یافته است، که این میزان معادل 63 درصد اعتبارات استانی می باشد.

 

در ادامه رادمهر فرماندار پارسیان نیز با قدردانی از سفرهای مداوم مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان به شهخرستان پارسیان، گفت: فضاهای ورزشی شهرستان در شرایط فعلی، متناسب با جمعیت است اما سرانه آن مطلوب نبوده و در مناطقی خاص متمرکز شده است.

 

رادمهر با ابراز گلایه از کمبود برخی امکانات ورزشی در شهرستان، تصریح کرد: سهم ملی به شهرستان پارسیان درست اختصاص پیدا نمی کند و دو شهر کوشکنار و دشتی از کمبود زمین چمن ورزشی رنج می برند.